adexo3
۳۸۶۹۲۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برنامه حساب‌شده کی‌روش روی داور استرالیایی

سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان به محض بازگشت از چین در مصاحبه‌ای فرودگاهی نسبت به انتخاب داور استرالیایی برای بازی با ازبکستان واکنش جنجالی‌ای را بروز داد.

وطن امروز: سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان به محض بازگشت از چین در مصاحبه‌ای فرودگاهی نسبت به انتخاب داور استرالیایی برای بازی با ازبکستان واکنش جنجالی‌ای را بروز داد. طبق قانون ایران نمی‌تواند داور را تغییر دهد و قطعا کی‌روش هم این را بهتر از هر فرد دیگری می‌داند. پس دلیل این همه جنجال چیست؟ سرمربی ایران با صحبت‌های جنجالی علیه بنجامین ویلیامز استرالیایی، خواستار رسیدگی به این موضوع شد. کی‌روش می‌داند که کنفدراسیون فوتبال آسیا هرگز تحت تاثیر این شلوغ‌بازی‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد و برای انتخاب داوران هر نبرد، به صورت خودمختار عمل خواهد کرد.
اما سرمربی ایران با این نیت که اتفاقات بازی ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا، دوباره یادآوری شود، بحث ویلیامز را مطرح کرد. این داور استرالیایی یک بار پیش از این از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا به ایران فراخوانده شد که از ترس واکنش احساسی تماشاگران ایرانی، ترجیح داد به اهواز سفر نکند، با این وجود او حالا بعد از ۲ سال مجددا برای قضاوت بازی ایران انتخاب شده و بدون شک به تاشکند سفر می‌کند تا بازی شاگردان کی‌روش و ازبکستان را سوت بزند. کی‌روش با هجمه‌ای که به راه انداخت، اتفاقات جنجالی آن بازی و حذف ایران از جام ملت‌های آسیا را به یاد این داور انداخت و به او هشدار داد در ایران نه کسی آن اخراج تاریخی و صد البته عجیب پولادی را فراموش کرده و نه مهم‌تر از آن، کسی او را بخشیده است.
بنجامین ویلیامز که در فهرست داوران الیت آسیاست، حالا در یک دو راهی بزرگ قرار گرفته است. او به خاطر قضاوت پرحرف و حدیثش در بازی عربستان حتی زیر فشار رسانه‌های کشورش است و می‌داند کوچک‌ترین اشتباهی که علیه ایران انجام دهد با واکنش خشن ایرانی‌ها مواجه خواهد شد و چه بسا همچنان ترجیح می‌دهد برای قضاوت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم‌ملی فوتبال کشورمان پا به کشورمان نگذارد. کی‌روش عامدانه این فشار را روی شانه‌های این داور گذاشته و حالا انتظار می‌رود این استرالیایی دست کم با عینک وسواس به خطای بازیکنان ایرانی نظاره کند. ویلیامز می‌داند در محکمه ایرانی‌ها یک مقصر است و شاید همین طرز فکر باعث شود او با دیده اغماض به خطای بازیکنان ما در آن بازی نگاه کند.
شاید هم به دنبال پاک کردن آن خاطره تلخ از ذهن کی‌روش و بازیکنانش است. حالا باید دید آیا این بازی روانی کی‌روش باعث عوض شدن قضاوت او به نفع ایران می‌شود یا نه. بازی روانی آقای سرمربی شروع شده و قطعا نتیجه ایران در تاشکند تاثیر بسزایی در صعود ما خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین خسرپی

      اون کار خودشو میکنه

    • بدون نام

      بيخودجنجال نکنيد داوربازي نه قراراست ازکيروش بترسدنه خودرادچاردردسرکند حکم اول واخربازي دست اوست اگرباجاروجنجال بخواهيم امتيازبگيريم عواقبش راهم بايددرنظربگيريم پشت داورخالي نيست بايک گزارش تيم مارومحروم ميکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج