adexo3
۳۸۷۳۲۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

خوردبین‌: علیپور، طارمی و مسلمان گلزنی می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید علی‌رغم اظهارات برخی که می‌گویند داربی هم مانند سایر بازی‌هاست، به نظرش این بازی، دیدار بزرگ و حساسی است.

خبرگزاری ایسنا: محمود خوردبین با تسلیت به بهادر عبدی به خاطر درگذشت پدر و مادرش در سانحه رانندگی اظهار کرد: داربی بازی مهمی است. هرچقدر هم بگویند که این بازی معمولی است به نظرم داربی مهم‌ترین بازی فوتبال ایران است و مورد توجه همه قرار می‌گیرد. شکر خدا بازیکنان‌مان از نظر بدنی و روحی سرحال هستند و در طول هفته گذشته تمرین‌های خوبی را سپری کرده‌ایم. یک تساوی خوب در تبریز کسب کردیم و فکر می‌کنم می‌توانیم نتیجه خوبی را هم در داربی کسب کنیم.

او درباره وضعیت استقلال و اینکه گفته می‌شود در صورت شکست این تیم منصوریان از هدایت آبی‌پوشان کنار گذاشته می‌شود گفت: این موضوع به ما ربطی ندارد. ما فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم و تیم‌های دیگر بر اساس عملکرد ما آماده می‌شوند. مربی ما تمرینات و تاکتیک‌های مورد نظرش را در نظر گرفته است.

سرپرست پرسپولیس درباره مصدومیت چند بازیکن این تیم مانند رضاییان، حسینی، امیری و گولچ ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله این بازیکنان به خصوص رضاییان و حسینی آماده می‌شوند. وضعیت امیری تا حدودی مبهم است چرا که او هنوز هم احساس درد می‌کند و مصدومیتش شدیدتر از سایرین است.

خوردبین با بیان اینکه این دیدار پنجاه و سومین داربی او محسوب می‌شود، گفت: تیم ما از نظر جدول رده‌بندی و روحی و روانی بالاتر از حریف است و به دنبال این هستیم که برنده بازی شویم. به نظرم تیمی که از نظر روحی و روانی خوب باشد برنده بازی می‌شود و فوتبال در درجه دوم قرار دارد. ما تلاش زیادی برای این بازی کردیم و به دنبال این هستیم که بر حریف‌مان غلبه کنیم. فکر می‌کنم علیپور، طارمی و مسلمان در این بازی گلزنی می‌کنند.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه از کدام داربی‌ها خاطره دارد، گفت: داربی‌ای که با گل من به تساوی کشیده شد بسیار خوب بود و در سال‌های اخیر هم داربی 4-2 سال گذشته و بازی‌ای که با گلزنی کریم باقری 2 بر یک شد را بسیار دوست دارم.

او درباره قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار گفت: به او تبریک می‌گویم چرا که او تا به حال توانسته دیدارهای بزرگی مانند فینال المپیک را قضاوت کند. در این بازی همه چیز دست اوست و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد.

خوردبین درباره صندلی‌گذاری طبقه دوم ورزشگاه و کاهش ظرفیت آن گفت: بلیت‌فروشی که به پایان رسیده اما فکر می‌کنم باز هم هواداران هر طور شده خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند و تعداد حاضران بیش از ظرفیت ورزشگاه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 4444

      شوخی نکن خخخخخخخ درخواب ببینی استقلال
      همیشه قهرمان است

    • بدون نام

      خخخخخخ همینطوری که الان قهرمانه اره.

    • بدون نام

      تو که جدول آره

    • فرزندخوزستان

      برانکو.طاهری.پسرخدابیامورزنوروزی یادت رفت راستی شهریاری هم خوب گل میزنه البته گل سر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج