اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۷۶۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پژمان نخستین قربانی قطری‌ها

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شده بود مدیران لیگ قطری شروع به مقابله به مثل با بازیکنان ایرانی کردند.

وطن امروز: همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شده بود مدیران لیگ قطری شروع به مقابله به مثل با بازیکنان ایرانی کردند.

هفته گذشته خبر بیرون کردن منتظری از لیست الاهلی قطر از سوی رسانه‌های این کشور مخابره شد. باشگاه الاهلی قطر مدافع محبوب و سابق استقلالی‌ها را بعد از آسیب‌دیدگی در دیدار برابر چین جواب کرد و برای او جانشینی در نظر گرفت. یکی از بازیکنانی که هواداران استقلال علاقه بسیار زیادی به بازگشت او در تابستان داشتند پژمان منتظری بود اما این بازیکن در نهایت در الاهلی ماندنی شد. با وجود آنکه باشگاه الاهلی اعلام کرده بود منتظری را می‌خواهد اما آسیب‌دیدگی این بازیکن در دیدار برابر تیم‌ملی فوتبال چین باعث شد سران الاهلی به فکر انتخاب جانشینی برای این ستاره ایرانی خود باشند و در نهایت او را جواب کنند. این باشگاه قطری اعلام کرد منتظری بعد از آسیب‌دیدگی در دیدار برابر چین ۲ ماه خانه‌نشین خواهد بود و به همین خاطر یک بازیکن ساحل‌عاجی را جانشین او کرد.
اما این ظاهر قضیه است. بعد از بازی ایران و قطر و آن اتفاقات اواخر بازی، رسانه‌های قطر جو بدی را علیه ایرانی‌ها به راه انداختند و در مقاله‌های مختلف بر طبل اختلاف 2 کشور دمیدند و مدعی شدند نباید در لیگ ستارگان قطر از بازیکنان ملی‌پوش ایرانی استفاده کرد، چرا که آنها برخلاف منافع این کشور حرکت می‌کنند. بعد از این هجمه رسانه‌ای، بعضی از مدیربرنامه‌های ایرانی مدعی شدند جریانی در فوتبال قطر به راه افتاده تا اشکان دژاگه، مرتضی پورعلی‌گنجی و پژمان منتظری، دیگر در این کشور بازی نکنند. فعلا قرعه به نام پژمان منتظری افتاده است و به خاطر یک مصدومیت آنها به همین راحتی قید این مدافع ارزشمند را زدند. حالا باید دید آیا دژاگه و پورعلی‌گنجی هم قربانی این سیاست قطری‌ها می‌شوند یا نه. آنها امید فراوانی برای صعود به جام‌جهانی 2018 داشتند که فعلا برخلاف این خواسته با صفر امتیاز در انتهای جدول حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریمیان

      چه تحلیل مسخره ای..باشگاه الاهلی اونهمه سرمایه گذاری کرده بابت یک تیم ومنتظری هم یک عضوازکل تیم بوده که مصدوم شده ومنطق سرمایه داری میگه بایدجایگزین انتخاب بشه وسئوال اینکه اگرمنتظری دراستقلال مصدوم میشدبرای این مدت جایگزینی برای او انتخاب نمیشد؟آیابرای روزبه چشمی جایگزین نیاوردند؟لطفا آب را گل آلودترازاین نکنید..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج