adexo3
۳۸۸۴۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مبعلی: عملکرد خوبم به خاطر دایی است

هافبک تیم نفت تهران اعتقاد دارد در موفقیت‌های امسالش همه اعضای تیم نفت شریک هستند.

ورزش سه: ایمان مبعلی ستاره باتجربه نفت تهران در پنج بازی ابتدایی فصل جاری ۴۴۱ دقیقه به میدان رفته و سه بار دروازه حریفان را باز کرده و به اتفاق حسن بیت سعید (استقلال خوزستان)، رحیم زهیوی (استقلال خوزستان)، مهدی ترابی (سایپا) و محمد قاضی (نفت تهران) در صدر جدول گلزنان لیگ است.

مبعلی با سه گل و سه پاس گل اوج گرفته و توانسته عملکردی قابل تحسین از خود داشته باشد. او با چنین آماری موثرترین بازیکن لیگ بشمار می‌رود و از هشت گلی که تیم علی دایی به ثمر رسانده ردپایش در شش گل دیده می‌شود.

مبعلی در این باره به سایت رسمی نفت تهران می‌گوید: در موفقیت و ناکامی همه سهیم یا مقصر هستند. خوشحالم چنین عملکردی داشته‌ام وان را محصول تدبیر آقای دایی و زحمات همبازیان خوبم می دانم. اقای دایی به بنده آزادی عمل بیشتری داده‌اند و به دروازه حریفان نزدیکتر هستم. از طرفی اگر همبازیانم پاس نمی‌دادند نمی‌توانستم گل بزنم و اگر پاس‌هایم توسط آنها گل نمی‌شد پاس گلی به نام ثبت نمی‌شد. مهم این است تیم نتیجه بگیرد و این عملکرد تداوم داشته باشم. امسال انگیزه بالایی داشته و سخت تلاش کرده‌ام.در سال‌های قبل شاید خیلی کم گل زدم یا کم پاس گل دادم اما امسال با شرح وظایف جدیدی که آقای دایی در نظر گرفته و همچنین تمرینات ویژه برای ضربات کاشته توانستم آمار گل و پاس گل بهتری داشته باشم و تلاش می‌کنم این عملکرد تداوم داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج