اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۹۱۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نیمار: پیشنهاد چند باشگاه را رد کردم

نیمار تایید کرد در تابستان مذاکراتی با پاری سن ژرمن داشته اما بعد با بارسلونا به توافق رسیده و قراردادی پنج ساله با این تیم بسته.

ایران ورزشی: نیمار تایید کرد در تابستان مذاکراتی با پاری سن ژرمن داشته اما بعد با بارسلونا به توافق رسیده و قراردادی پنج ساله با این تیم بسته. واگنر ریبیرو مدیر برنامه‌های نیمار فاش کرد او دو ملاقات با نماینده باشگاه فرانسوی داشته-یکی در ایبیسا و دیگری در سائوپائولو- و مهاجم برزیلی این اظهارات را تایید کرد.

بازیکن 24 ساله که در برد 7 بر صفر بارسلونا مقابل سلتیک چهار پاس گل و یک گل به نامش ثبت شد، گفت:«بله، ما با افراد زیادی جلسه داشتیم نه فقط پاری سن ژرمن اما تصمیم گرفتم بمانم چون احساس می‌کنم بارسلونا خانه من است. از بودن کنار هم تیمی هایم خوشحالم و خودم را مرد بارسا می‌دانم.»

ریبیرو گفته بود نیمار در پاریس ۴۰ میلیون یورو بعد از کسر مالیات می‌گرفت به علاوه اینکه برای بازی‌های ملی جت خصوصی در اختیارش می‌ گذاشتند و سهامی از هتل‌های زنجیره‌ای به نام او ثبت می‌شد:«نمی توانم ارقام و اعدادی که واگنر ریبیرو گفته را تایید کنم چون دوست ندارم در این باره حرف بزنم که اگر از بارسلونا می‌رفتم چه چیزهایی به من داده می‌شد.»

قرارداد جدید نیمار با بارسا تا سال 2021 اعتبار دارد و او با وجود تردیدهایی که دایما درباره آینده‌اش مطرح می‌شود، فکر نمی‌کند به این زودی‌ها از نوکمپ برود:«خودم را جایی غیر از بارسلونا نمی‌بینم. اصلا تصورش را هم نمی‌توانم بکنم چون اینجا خانه من است، به اینجا تعلق دارم و واقعا از بودن در بارسلونا لذت می‌برم. حس می‌کنم مهم هستم، مثل بقیه و امیدوارم بتوانم همچنان به تیم کمک کنم. فکر می‌کنم فصل خوبی در انتظار من و تیم باشد.»

غیر از پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و رئال مادرید هم قبل از انعقاد قرارداد جدید نیمار با بارسا به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بودند.

از نیمار در این کنفرانس خبری سوال شد کدام یک از قوانین فوتبال را تغییر می‌دهد اگر مسوولیتی داشته باشد؛ او به شوخی گفت:«قانون جشن شادی گل. قبلا پیراهن را که در می‌آوردی مجازاتی در کار نبود اما دیگر نمی‌شود آنطور که می‌خواهی خوشحالی کنی.»

او از دوران نوجوانی‌اش خاطرات خوبی دارد:«من دوران شادی داشتم چون پدرم سعی می‌کرد من و خواهرم زندگی خوبی داشته باشیم. وقتی کمی از فوتبال پول درآوردم اولین کاری که کردم یک خانه خریدم. اینکه برای والدینت خانه بخری حس توصیف ناپذیری دارد.»

نیمار درباره برنده بعدی توپ طلا گفت:«امیدوارم بین سه نفر آخر باشم، بردنش سخت است البته اگر هم نبردم عیبی ندارد چون من نفر بعدی پشت سر بهترین بازیکن جهان هستم، لیونل مسی. بازی کنار او برایم آسان است و وقتی بتوانی ضربه کاشته بزنی(مثل بازی با سلتیک) یعنی هماهنگی و دوستی وجود دارد. ما و لوییس سوارس درک خیلی خوبی از هم داریم و این به ما کمک می‌کند.»

او به شوخی گفت:«گاهی اوقات بهترین برنده نمی‌شود، اگر بهترین همیشه برنده می‌شد، مسی دیگر مجبور نبود در رقابت شرکت کند، من بیرون بودم و باید یک جایزه دیگر به او می‌دادند!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج