adexo3
۳۸۹۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان درست مثل برانکو

بختیار رحمانی و پادوانی از ترکیب اصلی استقلال جاماندند.

ایران ورزشی: بختیار رحمانی و پادوانی از ترکیب اصلی استقلال جاماندند. پیش از بازی شهرآورد گمانه زنی‌های متفاوتی نسبت به ترکیب استقلال وجود داشت. نخستین ابهامی که در انتخاب منصوریان به وجود می‌آمد، بحث انتخاب مدافعان این تیم بود. اینکه سرمربی جوان استقلال قصد داشت کدام بازیکن را در زمین بگذارد و نام کدام بازیکن را از لیست حذف کند، سوالی بود که ذهن مخاطب فوتبال را درگیر می‌کرد. تعدادی می‌گفتند پادوانی به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا می‌کند و در کنار رابسون دو مدافع میانی خواهند بود و تعدادی دیگر هم شانس مجید حسینی و رابسون را از بقیه بیشتر می‌دانستند.

حدود ظهر دیروز با اعلام اسامی بازیکنان استقلال پاسخ سوالات داده شد و منصوریان یازده بازیکن اصلی خود را به رسانه‌ها معرفی کرد. در ترکیب اصلی استقلال چند نکته به چشم می‌آمد که جای تامل داشت.

منصوریان بعد از چند روز بررسی به این نتیجه رسیده بود که مجید حسینی و رابسون را به‌عنوان مدافعان میانی انتخاب کند و خبری از پادوانی نبود.

به هر حال این تصمیم سرمربی استقلال برای قرار ندادن پادوانی در ترکیب اصلی، تصمیم منطقی به نظر می‌آمد چرا که پادوانی تازه به جمع استقلالی‌ها اضافه شده و از طرفی به خاطر نداشتن تمرین چندان آماده نیست.

اما اینکه حسینی جوان جای او در ترکیب قرار گرفت به خاطر حساسیت بالای بازی جای تامل داشت. بازیکنی به جوانی حسینی که میدان کمی دیده و در بازی با ماشین سازی تازه به ترکیب اصلی راه یافت، می‌توانست ریسک بزرگی باشد. البته پیش‌بینی اینکه مگویان به دلیل کند بودن از ترکیب اصلی خارج شود هم در حد همان گمانه‌زنی باقی ماند و این بازیکن مثل بازی قبل به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب استقلال قرار گرفت.

در حالی که گفته شده بود یعقوب کریمی به‌عنوان دفاع چپ در ترکیب استقلال بازی می‌کند اما سرمربی استقلال به خط دفاعی خود دستی نزد و مثل بازی قبل ترجیح داد از همان بازیکنانی استفاده کند که در بازی با ماشین‌سازی استفاده کرده بود.

نکته دیگری که در ترکیب استقلال به چشم می‌آمد حذف بختیار رحمانی از ترکیب اصلی بود. برای دومین بازی پی‌درپی بختیار در فهرست اصلی استقلالی‌ها قرار نگرفت و باز هم منصوریان به بازیکن جوان خود یعنی فرشید اسماعیلی بازی داد.

رحمانی از آن دست بازیکنانی بود که اهالی فوتبال او را خرید طلایی استقلال می‌دانستند. بختیار اما در بازی‌های ابتدایی استقلال هیچ شباهتی به بختیار تیم‌های تراکتور و فولاد نداشت و عملا به خرید سوخته استقلال تبدیل شد و رفته رفته از ترکیب اصلی هم بیرون آمد.

تیم منصوریان به رغم اینکه در بازی با ماشین سازی نتیجه نگرفت اما خوب بازی کرد تا سرمربی جوان این تیم برای بازی با پرسپولیس هم با همان ترکیب به میدان بیاید. نه پادوانی به ترکیب استقلال اضافه شد و نه مگویان جای خود را به یعقوب کریمی داد. منصوریان تا قبل از بازی فشار زیادی را متحمل شد و برای اینکه به ترکیب یازده نفره خود برسد حتما با چالشی بزرگ مواجه بود اما این مربی سعی کرد مثل برانکو هیچ تغییری در ترکیبش نداشته باشد و افراد جدید را وارد لیست استقلال نکرد.

منصوریان در این بازی برای انتخاب ترکیب اصلی خود همانند مظلومی عمل نکرد. ترکیب استقلال بدون اینکه دچار تغییرات چندباره شود ظهر دیروز اعلام شد و نفرات اصلی خودشان را برای ماراتن بزرگی آماده کردند.

بازی روز گذشته برای سرمربی استقلال حکم مرگ و زندگی را داشت و برای رسیدن به مقصود خود از هرچه در توان داشت استفاده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج