اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۹۳۱۱
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

بهروان: جاهای خالی استقلالی ها توی ذوق می زد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: جاهای خالی در قسمت استقلالی ها توی ذوق آدم می زد.

کاپ: غلامرضا بهروان درباره دربی ۸۳ اظهار داشت: من اول وظیفه خودم می دانم از همه عزیزانی که ما را در برگزاری مسابقات خصوصا دربی یاری کردند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می کنم. از نیروهای شریف انتظامی، یگان ویژه، اورژانس، آتش نشانی، هیات استان تهران مخصوصا رسانه ها و... دست شان درد نکند. من فکر می کنم دیروز یکی از روزهای کم دردسر ما از نظر برگزاری مسابقه بود. بلیتهای مسابقه از سامانه الکترونیکی به فروش رفته بود. بلیت کاغذی اصلا نبوده است که اگر بود قطعا جعلی بوده و خلاف بوده است. این موضوع را به عزیزان در حراست و نیروهای امنیتی گزارش کردیم.

وی افزود: دیروز ۲۵ نفر امدادگر بین تماشاگران گذاشته بودیم که امدادرسانی کنند. مترو، اتوبوسرانی، شهرداری منطقه ۲۲ همه کمک کردند. من فقط امیدوارم که طبقه دوم صندلی ها که جا دارد از شرکت تجهیز و مدیریت ورزشگاه تشکر کنم، شماره گذاری شود. اولین دربی بود که طبقه دوم را با صندلی در اختیار داشتیم. انشاالله زودتر شماره گذاری این صندلی ها انجام شود. همه بلیت ها را از طریق سامانه بخرند. من خودم دو روز اخیر در اطراف ورزشگاه بودم و دیدم که عزیزان از شهرستان ها آمده بودند و گفتم که بدون بلیت نمی توانند به ورزشگاه بیایند. از شهرستان خودشان حتی می توانند تهیه کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره خالی ماندن بخشی از سکوها تصریح کرد: واقعا به ما از روز قبل از شرکت مسئول فروش بلیت اعلام شد که بلیت ها فروخته شده است. مخصوصا از چند روز قبل که در شورای تامین ما بودیم به ما اعلام داشتند طبقه اول را که از چندین روز قبل گفتند تکمیل شده است. من به عنوان کسی که در ورزشگاه بودم خیلی جالب است که سمت پرسپولیسی ها خیلی فشرده و ایستاده تماشاگران ایستاده بودند. ولی جاهای خالی در قسمت استقلالی ها توی ذوق آدم می زد. ما خودمان الان داریم آسیب شناسی و بررسی می کنیم که چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود: می دانم که در آن قسمت همه با بلیت آمده بودند و با لباس قرمز. اتفاقا دیروز روزی بود که تماشاگران رفتار خوبی داشتند. آرامش داشتند و مسائل حادی نداشتیم که دردسر خاصی ایجاد کند. چون دیروز نیروهای انتظامی به خصوص یگان ویژه خیلی زحمت کشیدند. فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ مطهری زاده، جناب سرهنگ دهقان هم آنجا بود. برای اولین بار بود که در قسمت آبی ها جای خالی دیده می شد در حالی که رو به روی آنها فشرده بودند.

بهروان در ادامه خاطرنشان کرد: من بعید می دانم که کسی بلیت خریده باشد و به ورزشگاه نیاید.

وی درباره اینکه تماشاگران طبق بلیت روی صندلی می نشینند، گفت: ورزشگاه آزادی میزبان بازی های استقلال و پرسپولیس است. فرهنگ بالای خود را نشان دهند و هرکسی روی صندلی خود بنشینند و مشکلات حل می شود. تماشاگر مجبور نیست از صبح بیاید. در همه جای دنیا نیم ساعت قبل از بازی به ورزشگاه می آیند و حتی اگر یک نفر نیاید جایش در طول مسابقه خالی است. بحث فرهنگی دارد و من فکر می کنم باید همه بپذیریم و الان کمی صادقانه تر با مردم صحبت کنیم این است که اگر تماشاگر بنشیند و مثلا موقع اذان شده می خواهد برود نمازش را سروقت بخواند جرات نمی کند چون می ترسد جایش را بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      مقصر خودتونید که سهمیه بلیط فروشی رو 50_50 کردید،اخه استقلال هوادارش کجا بود ؟همون 10درصد صندلی ها رو بهشون اختصاص می دادین ،هم زیادیشون می کرد و سازمان لیگ هم بابت صندلی های خالی متضرر نمی شد . یاحق

    • بدون نام

      پیر مرد لنگ پولیسی با توجه به کهولت سنت خواستم بازی سرورتون با جوبیلو ایواتای ژاپنو بهت یاداوری کنم که بالای صدهزار نفر رفتن استادیوم به عشق تاج کبیر،یه فکری واسه خودت بکن الزایمر گرفتی

    • پیر مرد پرسپولیسی

      درجولب کیسه بی نام ونشان دونکته رو عرض می کنم ،1_بی ادبی ات رو به بزرگ منشی پرسپولیسی ام که نشأت گرفته از مکتب شاهین کبیر است ،می بخشم .2_لازم نیست از حضور تماشاگران دیدار با جوبیلو ذوق زده شوید ومثل سایر امار جعلی تان بنام خود سند بزنید ،بیش از 70 درصد ان تماشاگران بواسطه عرق ملی برای تشویقتان به ورزشگاه اومده بودند وپرسپولیسی بودند ،تماشاگران واقعی هر تیم چما که صدریم وچه شما که در قعر جدول دست وپا می زنید باید در هر وضعیتی برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه بیایند.در خاتمه کسب این مساوی ارزشمند که به منزله قهرمانی درلیگ برایتان محسوب می شود به شما وسایر دوستان کیسه ام تبریک می گویم .شاد وسر بلند باشید .یاحق

    • بدون نام

      پیریه لونگ پلیسی با نشون اگه مطلبو به دقت خونده باشی اقای بهروان گفتن که برای اولین بار این اتفاق افتاده،چیه ،نکنه تو دربیای قبلی لونگیا سکوهای سرورتونو پر میکردن

    • بدون نام

      همیشه با مغلطه گری دوست دارین بزرگنمایی کنین،نکنه بلیط اون بازیو تو میفروختی،هفتاد درصد ؟؟؟؟؟؟چه غلطا

    • بدون نام

      در ضمن حسود هرگز نیاسود،مکتب شاهین....،مکتب یه دونه باشه اونم مکتب ناصر خان حجازی باشه

    • بدون نام

      خوب نیست ادم !!!!!!! انقدر فراموشکار باشه،پارسالتونو یادت رفته،داشتین جون میدادین اون پایینا

    • بدون نام

      آفتابه لنگ و کیسه نماد پرس پول لیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج