اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۹۳۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ورزشگاه یادگار امام تا ۱۰ مهر آماده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی،‌ گفت: پیمانکار ورزشگاه یادگار امام تعهد کرده تا ۱۰ مهر ورزشگاه یادگار امام مورد استفاده قرار بگیرد.

خبرگزاری فارس: جمشید نظمی در مورد شرایط چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز، گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام بر اساس زمانبندی که قبل از اتمام پانزدهمین دوره لیگ برتر با حضور اداره کل، نماینده‌ باشگاه‌ها، هیأت فوتبال، فرمانداری و ... مشخص شد مورد بازسازی قرار گرفت. بر همین اساس به باشگاه تراکتورسازی اعلام شد که در صورت بازسازی این تیم حداقل ۵ مسابقه خود را نمی‌تواند در یادگار امام برگزار کند. آن زمان هنوز باشگاه ماشین‌سازی به لیگ برتر نیامده بود و بحث این تیم مطرح نشده بود. بر اساس صورت‌جلسه‌ای که تنظیم شد کارها طبق برنامه پیش می‌رود و ما چیزی که قبلا اعلام کرده بودیم عقب نیستیم و انشاءالله از روز ۱۰ مهر ورزشگاه قابل استفاده است.

وی در مورد چمن ورزشگاه یادگار امام و اینکه قرار شده چمن را از کجا بیاورند، تصریح کرد: قرار است چمن هلندی که با کیفیت خوب در ایران کشت می‌شود خریداری شده و برای نصب به تبریز آورده شود. نماینده شرکت توسعه و تجهیز از چند چمن بازدید می‌کند تا با انتخاب بهترین چمن آن را برای نصب به تبریز بیاورند.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که پایه زمین یادگار ماسه‌ای است اما چمنی که در ایران کشت می‌شود پایه‌اش رس است و آیا این مسئله مشکلساز نخواهد شد، خاطرنشان کرد: پایه این چمن ۷۰ درصد رس و ۳۰ درصد ماسه است. اینکه ما بحث آوردن چمن از خارج از کشور را می‌کردیم یکی از دلایلش همین موضوع بود. چمن با پایه رس بعد از مدتی رسوب می‌دهد و این مسئله باعث مسدود شدن منفذه‌های زه‌کشی زمین می‌شود. در جلسه‌ای که با استانداری و شرکت توسعه داشتیم قرار بر این شد که در زمینی ۱۰ متری چمن با پایه ۷۰ درصد ماسه و ۳۰ درصد رس کشت کنیم و بعد از اینکه این چمن ریشه داد و شرایط لازم را پیدا کرد بعد از یکسال به ورزشگاه یادگار امام منتقل شود و چمنی که طی چند روز آینده نصب خواهد شد را برداریم و در یکی از ورزشگا‌ه‌های دیگر استفاده کنیم.

وی در مورد زمان تکمیل پروژه تصریح کرد: پیمانکار متعهد شده تا زمین را برای تاریخ ۱۰ مهر تحویل دهد.

نظمی در پایان خاطرنشان کرد: این کاری ماندگاری است که به زودی تمام می‌شود و زمین در شرایطی بسیار خوب و ایده‌آل در اختیار تیم‌های آذربایجانی قرار می‌گیرد. برای رسیدن به شرایط خوب سختی‌هایی را باید تحمل کرد. ما مجبور بودیم این کار را انجام دهیم و تراکتورسازی مدتی در ورزشگاه اختصاصی خودش بازی کند که باز هم جا دارد به خاطر سختی‌هایی که خبرنگاران، تیم‌های مهمان و ... متحمل شدند از آنها عذرخواهی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج