adexo3
۳۹۰۰۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

هفته سوم رقابت های بوندس لیگا ۱۷-۲۰۱۶ با برگزاری چند بازی دیگر در عصر شنبه ادامه یافت و نتایج جالبی رقم خورد. نگاهی متفاوت خواهیم داشت به مهم ترین و خواندنی ترین اتفاقات هفته سوم بوندس لیگا

وبسایت نود: بردهای مقتدرانه دو مدعی اصلی یعنی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند مقابل اینگولشتات و دارمشتات مهم ترین اتفاق هفته سوم بوندس لیگا بود. علاوه بر این، لایپزیگ توانست یک پیروزی باور نکردنی ۴-۰ را در خانه هامبورگ به دست بیاورد تا نتایج خارق العاده این تیم در شروع فصل همچنان ادامه داشته باشد. برد پر گل مونشن گلادباخ و شکست دور از انتظار لورکوزن هم جزو نتایجی بود که کمتر کسی پیش بینی می کرد.

بایرن مونیخ ۳-۱ اینگولشتات

در غیاب مولر، لام و آلابا داربی باواریا با ۳ پاس گل فرانک ریبری به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت. بایرن در نیمه اول چندان دلنشین نبود ولی در نهایت، بازی باخته را تبدیل به یک برد ارزشمند کرد. حضور داگلاس کاستا همچون دیدار مقابل روستوف، برای یاران آنچلوتی بسیار مؤثر واقع شد.

ریبری برای پنجمین بار طی دوران حضور در بایرن، موفق به ثبت هت تریک در پاس گل شد. تعداد بازی های رسمی ریبری در بایرن به ۳۲۷ رسید تا وی از این حیث با کلودیو پیزارو برابر شود.

گل های دوم و سوم بایرن مونیخ بسیار مشابه بود. دو شوت مهار نشدنی از فاصله حدود ۲۰ متری در کنج دروازه اوریان نیلاند نروژی؛ اولین گل بوندس لیگایی رافینیا از سال ۲۰۱۳ به بعد!

باز هم روبرت لواندوفسکی برای بایرن گلزنی کرد، ۳ بازی در فصل جدید بوندس لیگا و ۵ گل برای «لوا گل»! ۱۲۶ گل در بوندس لیگا و رسیدن لواندوفسکی به جمع ۲۵ گلزن برتر تاریخ بوندس لیگا

لواندوفسکی برای اولین بار در ۵ بازی متوالی برای بایرن گلزنی کرد. او پیش از، در ۹ دقیقه هم ۴ گل زده بود البته!


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

بایرن هر ۳ بازی گذشته را در مقابل تیم اینگولشتات به پیروزی رسیده است. معمولاً بایرن مونیخ همواره اینگلوشتات را شکست می دهد اما نه چندان آسان!

داریو لزکانو مهاجم پاراگوئه ای اینگولشتات توانست نخستین گل این بازی را به ثمر برساند. گلی که او به مانوئل نویر زد، نخستین گل دریافتی بایرن در بازی های رسمی فصل جدید محسوب می شود.

کیمیش در قلب خط دفاعی حضور داشت، خوان برنات مدافع چپ بود، فرانک ریبری همه کاره بود، ژابی آلونسو مغز متفکر بازی بود، کینگزلی کومان در بین دو نیمه تعویض شد و متیو لکی مهاجم استرالیایی اینگولشتات بی دقت ترین بازیکن میدان

هر دو تیم ۳-۳-۴ بازی کردند، نیمکت نشینی جروم بواتنگ هم با خالکوبی جدید و عجیبش جالب توجه بود در حالی که آرتورو ویدال خالکوبی متحرک، درون زمین حضور داشت و از لحاظ فنی هم چنگی به دل نزد.

«اکتبرفست» یکی از جشن های سنتی مونیخ است که هر سال در همین زمان برگزار می شود. بایرن مونیخ طی ۱۹ بازی بوندس لیگایی اخیر در «اکتبرفست»، هرگز شکست نخورده است. ۹ بازی خانگی اخیر در اکتبرفست، با ۹ برد برای بایرن همراه بود.

یاران آنچلوتی به ششمین برد در ۶ بازی رسمی نخست فصل دست یافتند. بایرن در فصلی که «سه گانه رؤیایی» را با یوپ هاینکس به دست آورد، در هر ۶ بازی رسمی نخست خود پیروز شده بود ولی در دوران پپ گواردیولا به چنین توفیقی دست نیافت.


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

دورتموند ۶-۰ دارمشتات

شاید بدترین بازی دارمشتات پس از بازگشت به بوندس لیگا همین مسابقه در وست فالن (زیگنال ایدونا پارک) بود. نیلوفرهای آبی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند، ۶ گل خوردند که ۲ تای آن، گل های رباح ماجری بود! شاید همین نکته کافی است تا ثابت شود که دورتموند چه شنبه کم دردسری را پشت سر گذاشت. شاید هم تقصیر پیتر نیمایر بود که در دقیقه ۵۷ اخراج شد هرچند که در آن زمان هم نتیجه ۳-۰ بود.

دورتموند تیم مخوفی نشان می داد، عثمان دمبله در میانه میدان طنازی می کرد. شاید دمبله فقط یک پاس گل داد ولی در جریان بازی مؤثر بود. گونزالو کاسترو ۲ گل زد و یک پاس گل داد. کریستین پولیسیچ یک گل زد و ۲ پاس گل داد تا تولد ۱۸ سالگی اش را جشن بگیرد. آدریان راموس مهاجم کلمبیایی دورتموند باز هم عالی بود.

دو برد متوالی ۶-۰ برای دورتموند مقابل لژیا ورشو و دارمشتات، ۱۲ گل طی ۴ روز!

کریستین پولیسیچ تنها دومین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شده که پیش از ۱۸ سالگی، ۳ گل در این رقابت ها زده است.

گونزالو کاسترو در بیست و هشتمین حضور در بوندس لیگا با پیراهن دورتموند، برای اولین بار توانست «دو گله یا brace» را به ثبت برساند. سباستین روده نیز اولین گل خود را با پیراهن دورتموند زد.


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

بهترین برد دورتموند در بوندس لیگا از سال ۲۰۰۹ به بعد، سنگین ترین باخت دارمشتات در بالاترین سطح فوتبال آلمان و سنگین ترین باخت خارج از خانه برای دارمشتات در تاریخ بوندس لیگا و واجب الاصلاح شدن صفحه ویکیپدیا دارمشتات!

۲۲ ضربه داخل چارچوب برای دورتموند و فقط ۵ ضربه برای دارمشتات!

سورپرایز بزرگ برای دورتموندی ها؛ امره مور ملقب به مسی ترک نیز اولین گل خویش را برای زنبورها به ثمر رساند.

پاسلاک مدافع راست، گینتر زوج سوکراتیس در قلب خط دفاعی، یولیان وایگل هافبک دفاعی، سیستم ۱-۴-۱-۴ آقای توخل و باخت تحقیر آمیز یاران نوربرت مایر

بیست و سومین بازی خانگی بدون باخت دورتموند در بوندس لیگا؛ رکورد تعداد بازی های خانگی دورتموند در تاریخ بوندس لیگا به عدد ۲۴ ختم می شود که دو بار در بازه های زمانی ۶۶-۱۹۶۵ و ۲۰۰۳-۲۰۰۱ رخ داد. اگر زنبورها در بازی خانگی بعد در مقابل فرایبورگ شکست نخورند، برای سومین بار به رکورد ۲۴ بازی خانگی متوالی بدون باخت دست می یابند.


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

هامبورگ ۰-۴ لایپزیگ

باید خندید یا گریست؟ هامبورگی به قدمت دایناسور در خانه به تیمی باخت که هنوز به سن قانونی کلاس اول دبستان نیز نرسیده است!

لایپزیگ که هفته پیش با تعویض نبی کیتا، حضور وی در زمین و درخشش توأم با گلزنی او از سد دورتموند گذشت، این بار با تعویض نبی کیتا و بیرون کشیدن وی، نتیجه بازی را به سود خویش تغییر داد. تیمو ورنر در نیمه دوم به جای نبی کیتا به بازی رفت تا ۰-۰ تبدیل به ۴-۰ شود. بزرگ ترین پیروزی خارج از خانه لایپزیگ در تاریخ بوندس لیگا! (البته تاریخی به وسعت ۳ هفته!)

تیمو ورنر یک ضربه پنالتی گرفت و دو گل زد تا دومین «دو گله» خود در این فصل را تجربه کند. آغازی رؤیایی برای پدیده سابق اشتوتگارت. کل تعداد گل های فصل گذشته ورنر برای اشتوتگارت با تعداد گل های او تا پایان هفته سوم این فصل برابر شده است!

امیل فورسبرگ سوئدی دو پاس گل داد و یک گل زد. او زننده اولین پنالتی لایپزیگ در تاریخ بوندس لیگا بود.

مالکیت توپ ۶۳ درصدی به سود هامبورگ و دریافت ۳ گل طی ۱۱ دقیقه!

۳ گل از ۴ گل لایپزیگ توسط بازیکن های تعویض زده شد. تبریک به رالف هازن هاتل همیشه موفق


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

آینتراخت فرانکفورت ۲-۱ بایر لورکوزن

پیش از شروع بازی، همه جا می گفتند که این مسابقه در حقیقت داربی مکزیکی ها است. تقابل بین چیچاریتو و مارکو فابین. جالب این که مارکو فابین یک گل زد و یک پاس گل داد. چیچاریتو یک گل زد و یک پنالتی را خراب کرد. به راستی که داربی مکزیکی ها بود هر چند که چارلز آرانگیز شیلیایی بیشترین میزان دوندگی را با ۱۲،۲۶ کیلومتر داشت.

نخستین گل بوندس لیگا مارکو فابین در اولین حضور وی در ترکیب اصلی فرانکفورت طی ۳ هفته نخست بوندس لیگا

هر دو تیم با ۵ هافبک بازی می کردند و بسیار فشرده؛ هرگز نتیجه ۰-۰ در تاریخ رویارویی های این دو تیم رقم نخورده است!


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

هوفنهایم ۰-۰ وولفسبورگ

دومین تساوی بدون گل پیاپی برای وولفسبورگ در رقابت های بوندس لیگا و اولین تساوی بدون گل این دو تیم طی ۱۸ تقابل با یکدیگر

طی ۱۸۰ دقیقه و ۳ بازی وولفسبورگ در فصل جدید، فقط ۲ گل رد و بدل شده است. گرگ ها تا پایان هفته سوم هنوز گلی دریافت نکرده اند. آنها برای اولین بار در ۳ بازی نخست فصل به ۳ کلین شیت دست یافته اند.

یاکوب بلاژیکوفسکی دویستمین بازی بوندس لیگایی اش را انجام داد.

باز هم ماریو گومز گل نزد اما دراکسلر نسبتاً خوب بازی کرد.


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

مونشن گلادباخ ۴-۱ وردربرمن

یاران شوبرت پس از شکست سنگین ۴ گله در لیگ قهرمانان مقابل سیتی، جبران مافات کردند. تورگن آزار و رافائل ستاره میدان بودند و هر کدام ۲ گل زدند. سرژ نابری تنها گل برمن را زد، آرون یوهانسون بازیکن برمن که یک پاس گل داده بود، دقایقی بعد اخراج شد.

اولین گل رافائل برای گلادباخ از ۱۲ ماه مارس ۲۰۱۶

تورگن آزار طی ۷ بازی در این فصل، در ۹ گل تیمش ایفای نقش کرده است. به نظر می رسد که برادران آزار در چلسی و گلادباخ، از لحاظ دوران آمادگی و افت کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند.

نهمین پیروزی خانگی متوالی گلادباخ


خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا

کلن ۳-۰ فرایبورگ

کلن با شکست فرایبورگ، برای اولین باز از سال ۱۹۹۶، ولو به طور موقت به صدر جدول بوندس لیگا رفت. آنتونی مودست دو گل در این بازی زد تا رقیب جدی لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان باشد. اگر مودست کمی خوش شانس بود، ۵ گل را می توانست درون دروازه باشگاه موسوم به «جنگل سیاه» قرار دهد.

کلن و وولفسبورگ تنها تیم هایی هستند که تا پایان هفته سوم بوندس لیگا، هنوز گلی را دریافت نکرده اند.

اولین شکست کریستین استرایش سرمربی فرایبورگ مقابل کلن
خواندنی های هفته سوم بوندس لیگا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج