اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۰۴۶۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بازگشت برانکو به عادات گذشته

دو سال قبل وقتی برانکو به ایران برگشت با شخصیت متفاوتی روبه‌رو شدیم.

ایران ورزشی: دو سال قبل وقتی برانکو به ایران برگشت با شخصیت متفاوتی روبه‌رو شدیم. یک مربی آرام، جاافتاده و با حوصله که پرسپولیس را در سخت‌ترین شرایط تحویل گرفت، آرام آرام بالا کشید و به مدعی قهرمانی تبدیل کرد. او در مواجهه با مشکلات مختلف تیمش صبور بود و سوالات خبرنگاران را با حوصله جواب می‌داد. همین رفتار کمک کرد برانکو خیلی زود در جامعه فوتبال ایران محبوب شود.

سرمربی پرسپولیس اما در ماه‌های گذشته روحیه‌ای تهاجمی پیدا کرده. بیشتر درگیری‌های برانکو در هفته‌های گذشته با کی‌روش بوده و او بعد از شهرآورد حمله جدیدی علیه سرمربی تیم ملی داشت. او دلیل گل نزدن طارمی به استقلال را حضور این مهاجم در تمرینات تیم ملی دانست. چنین بهانه‌جویی‌هایی در فوتبال ایران بی‌سابقه نیست، ولی شنیدن آن از زبان برانکو غیرمنتظره است. او در این دو سال رفتار معقول و گفتاری منطقی داشته، ولی حالا در مسیر متفاوتی قدم گذاشته که با منش قبلی‌اش ناسازگار است. او در لیگ پانزدهم یک الگو بود، ولی این روزها روش مربیانی را در پیش گرفته که در مصاحبه‌‌های بعد از بازی با هر دستاویزی می‌خواهند از پذیرش مسوولیت نتیجه شانه خالی کنند.

برانکو افت طارمی را به تمرینات تیم ملی ربط می‌دهد، ولی درباره آمار ضعیف پرسپولیس توضیح نمی‌دهد. این تیم در ۶ بازی فصل جدید فقط ۴ گل زده و سومین خط حمله ضعیف لیگ برتر است. حتی تیم‌هایی مثل سیاه‌جامگان، فولاد و صبای قم گل زده بیشتری از پرسپولیس دارند. آخرین گل پرسپولیس در نیمه اول بازی با صبای قم زده شد و این تیم بعد از آن ۲۳۰ دقیقه موفق به گلزنی نشده است. اگر طارمی به خاطر تمرینات تیم ملی افت کرده، چرا بازیکنان غیرملی‌پوش پرسپولیس موفق به گلزنی نمی‌شوند؟ اگر مشکل از تمرینات تیم ملی است، چطور وحید امیری ملی‌پوش با دو گل زده بهترین گلزن تیم است؟

تساوی در شهرآورد مقابل استقلال بحران‌زده نتیجه بدی برای پرسپولیس بود. تیم برانکو در نیمه اول نمایش خوبی نداشت، در گلزنی ناکام بود و صدر جدول را به تراکتورسازی واگذار کرد. به نظر می‌رسد او با این مصاحبه‌های تند تلاش می‌کند اذهان را منحرف کند و انتقادات را از خودش دور کند. با این رویه جدید انتظار می‌رود هواداران پرسپولیس دوباره علیه کی‌روش موضع بگیرند، ولی این روش در درازمدت جواب نمی‌دهد و اگر مشکلات تهاجمی برطرف نشود، جهت انتقادات به سمت او بر می‌گردد.

رفتار اخیر برانکو تا حدودی یادآور روزهای قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ است. مربی کروات آن روزها تحمل انتقادات را نداشت و هر نظر مخالفی را به تندی پاسخ می‌داد. سرانجام تیم ملی با ترکیب مورد علاقه برانکو در آلمان به میدان رفت و نمایش تیم به قدری انتقادآمیز بود که او حتی حاضر نشد برای دفاع از عملکردش به ایران برگردد. بازگشت برانکو به عادات گذشته‌ خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نیست. آنها باید امیدوار باشند که برانکو دوباره به برانکوی فصل قبل تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما دنبال ضربه به برانکو و پرسپولیس هستی از اینکاره نکنید

    • بدون نام

      از وقی بازیهای تیم ملی تعطیل شده پرسپولیس دیگه موفق به گلزنی نشده چرا بازیکنانی که در لیگ بدنسازی کردن دوباره باید در تیم ملی بدنسازی بکنن انهم بعد از اردوی بدنسازی بازیکنان تیم ملی مشکل بدنی داشتن وشادابی لازم را نداشتن چند سال پیش هم تیم ملی بعد از اردوی طولانی مدت رفت کویت به تیم ملی کویت باخت بدنسازی قبلی تیم ملی خوب لود که اماراتیها رو هوا زدنش

    • زماني

      ادمين محترم چند وقته که مداوم علیه برانکو موضع گرفتید..من به عنوان هوادار پرسپولیس فارغ از هرگونه تعصب از شما سؤال میکنم..چرا زمانی که شیش بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی فراخوانده شد و این بازیکنان به مدت چهل روز بیشتر یا کمتر دور از باشگاهشون بودند و در بازیهای تیم ملی از ارکان اصلی به شمار رفتند و آقای برانکو برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه رفت تا تیم رو حمایت کنه شما دوستان دست به قلم از ایشون متنی به عنوان تشکر نزدید؟اصلا به روی مبارکتون آوردید که این مربی با وجود تمام مشکلات و بی اخلاقيهاي همیشگی آقای کيروش با تیم ملی هماهنگ شد تا تیم ملی کشورمون به موفقیت برسه؟ تعطیلات لیگ و دوری بازيکناي اصلی تیم بزرگترین ضربه به تیم پرسپولیس بود و سوغات تیم ملی. برای پرسپولیس و هواداراش مصدومیت وحید امیری آماده و ذهن نابود شده ی کمال و مصدومیت سید جلال حسینی بود..ولی مربی بزرگ ما خم به ابرو نیاورد..بله..باید هم حق با پروفسور تیم ما باشه...باید هم بهش حق داد..خواهش میکنم بی انصافی نکنید در مورد مطالبي که نسبت میدید به برانکو...مسلما اگر وحید امیری با ما در دربی بود آقای منصوریان متوجه میشد که خط آتش پرسپولیس چه بلایی سر تیمش میاورد...زنده باد پرسپولیس...زنده باد برانکو

    • بدون نام

      با این خبرهای خودساخته نمیتونید برانکو رو خراب کنید چون 40میلیون پرسپولیسی پشت سرش هستند درضمن اینم تو ذهنت بیار که کیروش برای تیم ملی برنامه بدنسازی گذاشت که برای بازیکنان که 4هفته قبلش از بدنسازی تیمهای باشگاهی خارج شده بودند فایده که نداشت بلکه ضرر هم داشت.

    • علیرضا

      چند میگیری؟؟ ما بیشتر میدم برای ما مطلب بنویس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج