adexo3
۳۹۰۵۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راموس به رکورد بوتراگئنیو رسید

کاپیتان اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید از لحاظ تعدادی بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا، به رکورد ستاره پیشین این تیم رسید.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو راموس شب گذشته (یکشنبه) در بازی چهارم رئال‌مادرید در فصل جدید لالیگا در خانه اسپانیول به میدان رفت که این سیصد‌و‌چهل‌و‌یکمین بازی‌اش برای کهکشانی‌‌ها بود و او را یک پله دیگر در جدول رکوردداران بازی در ترکیب سفیدپوشان پایتخت اسپانیا بالا برد.

راموس که به تیمش برای کسب چهارمین برد متوالی خود در این فصل از لالیگا کمک کرد، حالا در رده پانزدهم بازیکنانی است که بیشترین بازی را برای رئال مادرید انجام داده‌اند و از این نظر با امیلیو بوتراگنیو، مهاجم پیشین کهکشانی‌ها (۱۹۸۴ تا ۱۹۹۵) که اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه فعالیت دارد، برابر شد. بوتراگئنیو در ۳۴۱ بازی‌اش برای کهکشانی‌ها ۱۲۳ گل در لالیگا به ثمر رساند.

راموس ۳۰ ساله از این به بعد به فکر رسیدن به رکورد فرانسیسکو بویو و آمانسیو آمارو است که به ترتیب ۳۴۳ و ۳۴۴ بازی برایرئال‌مادرید انجام داده‌اند. بالاتر از آنها روبرتو کارلوس، دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها با ۳۷۰ بازی قرار دارد که او نیز خودش از گوتی با ۳۸۷ بازی، یک رده پایین‌تر ایستاده است.

راموس که سال ۲۰۰۵ از سویا به رئال‌مادرید ملحق شد، سپتامبر همان سال اولین بازی‌اش را برای تیم اول شهر مادرید برابر سلتاویگو انجام داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج