adexo3
۳۹۰۶۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خانزاده: با انگیزه‌تر از گذشته هستم

مدافع سیاه‌جامگان شرایط خودش و تیمش را مثبت ارزیابی کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا خانزاده درباره شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان در آستانه آغاز هفته‌ هفتم لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر اوضاع تیم‌مان خوب است و شرایط خوبی در هفته‌های گذشته داشته‌ایم. هر چند که برخی از امتیازات را به سادگی از دست دادیم اما برای بازی فردا (سه‌شنبه) کاملاً آماده هستیم و برای کسب سه امتیاز مقابل تراکتورسازی به میدان می‌رویم.

مدافع سیاه‌جامگان درباره عملکرد بسیار خوبش در هفته‌های نخست لیگ برتر و احتمال رسیدن به پیراهن تیم‌ ‌ملی در هفته‌های آینده، گفت‌: می‌دانم که برای چه چیزی تلاش می‌کنم. در یکی، دو سال گذشته اتفاقات ناخواسته‌ای برای من افتاد و تا حدودی از فوتبال دور شدم، اما دوباره به مسیر اصلی‌ خودم باز می‌گردم. خدا را شکر انتخاب خوبی داشتم و با حضور در سیاه‌جامگان انگیزه‌ام بیش از پیش شده است. کار کردن با فرهاد کاظمی به عنوان یک مربی انگیزه و کار بلد راحت است. او فوتبالیست‌های زیادی را به مملکت معرفی کرده است. ان‌شاء‌الله بتوانم همین روند را ادامه دهم.

او ادامه‌ داد: تلاشم این است مجدداً به پیراهن تیم‌ ‌ملی برسم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

خانزاده درباره حضور سیاه‌جامگان در جمع تیم‌های صدرنشین لیگ برتر، خاطر نشان کرد: به سال گذشته فکر نکنید. ما امسال تیم قدرتمندتری شده‌ایم. بهترین بازیکنان لیگ برتر در تیم مان حضور دارند و همه بازیکنان فوق‌العاده‌ هستند و باید امتیازات لازم را از بازی‌های آینده کسب کنیم و به راحتی آنها را از دست ندهیم. بازیکنان ما باید خودباوری لازم را به دست بیاورند.

مدافع سیاه‌جامگان درباره مصدومیتش در هفته‌های نخست لیگ برتر، گفت‌: آن مصدومیت به طور کامل برطرف شده و دیگر احساس درد نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج