اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۰۹۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی: نمی دانم برخی چه لقمه ای خورده اند

سرمربی تراکتورسازی گفت:برخی هستند که منافعشان به خطر افتاده و دست به هر کاری می زنند.

کاپ: امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه جامگان اظهار داشت:متاسفانه برخی افراد مطالبی را انعکاس می دهند که دور از واقعیت است.نوشتند قلعه نویی چاقو خورد.نمی دانم برخی افراد چه لقمه ای می خورند.من اگر بعد از بازی پرسپولیس کنار خانواده ام نبودم و آنها این حرف را می شنیدند چه اتفاقی رخ می داد. خدا شاهد است در بازی در پرسپولیس حواشی آنطور که بیان شده، نبود.حواشی بود اما نه آنطور که نوشتند.ضمنا دنبال علت هم نرفتند.

سرمربی تراکتورسازی افزود:برخی هستند که منافعشان به خطر افتاده و دست به هر کاری می زنند.من می دانم خط مشی و عقبه این افراد در باشگاه کجاست.این همه مدیرعامل آمده اند و رفته اند اما تراکتورسازی می ماند.قلعه نویی هم می رود اما تیم مال شماست.سال گذشته در اوج نتایج خوبمان در آسیا خبرهایی زدند که تیم ما را به حاشیه برد. از آن‌ها باید پرسید که چرا به تیم لطمه می‌زنید. هنوز اتفاقی برای تراکتورسازی نیفتاده اما از اینکه در صدر جدول هستیم ناراحت هستند. الان 30 میلیون آذری داریم اما 30 هزار نفر در 3090 شرکت کردند.این خیلی رقم کمی است.در حالیکه باشگاههای دیگر پول زیادی گرفته اند چون هواداران شان به این سامانه اس ام اس داده اند.

وی ادامه داد:می گویند تراکتورسازی مقابل تیم های مشهدی مشکل داشته است.پارسال هم همین اتفاق رخ داد.ما یک بازی سخت مقابل تیم فرهاد کاظمی در پیش داریم.ما هم تراکتور هستیم و روز به روز و هفته به هفته بهتر می شویم.تنها دغدغه ما تعطیلی لیگ است.تا کمی می آییم جان بگیریم مسابقات تعطیل می شود.امیدوارم در نهایت تیم ملی به جام جهانی برود.اولویت اول و دوم تیم ملی است.امیدوارم در پایان فصل شرمنده مردم آذربایجان نشویم.در کل اطمینان به لیگ بهترین راه حل صعود به جام جهانی است.
سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد:من در این چند روز مرتب به بازیکنان گفته ام که بحث صدرنشینی را فراموش کنند.ما تازه پس از گذشت ۶ هفته در صدر قرار داریم و موقعی می توانیم خوشحال باشیم که جام را بالای سر بردیم.بحث صدرنشینی را مطرح می کنند که فشار روی تیم تراکتور بالا برود.

قلعه‌نویی درباره حضور تیمش در جام حذفی نیز گفت: سعی می‌کنیم در جام حذفی بازی کنیم. هر چند که ملی پوشان‌مان را نداشته باشیم با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم.
وی درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام گفت: دیروز از این ورزشگاه بازدید کردم. پیمانکار ورزشگاه از دوستان قدیمی من بود. فهمیدم که او هم بی تقصیر است ولی به من قول داد که ورزشگاه 26 مهر آماده می‌شود و امروز هم پهن کردن چمن ورزشگاه شروع شده است. اگر ورزشگاه آماده بود تا الان یک میلیارد تومان بلیت فروشی می‌کردیم و بخشی از مشکلات باشگاه حل می‌شد. اگر مشکلات مالی نداشته باشیم و بازی‌ها پشت سر هم باشد و دغدغه حضور تماشاگران در ورزشگاه را نداشته باشیم، می توانیم با خیال آسوده‌تر بازی‌ها را دنبال کنیم.
سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت لوسیانو ادینیو بیان داشت:ادینیو از نظر بدنی کمی از شرایط آرمانی دور بود و تاکنون هم بهتر شده است. او نزدیک یک سال از شرایط مسابقه دور بود و فشار زیادی روی او وجود داشت. من از او راضی هستم و به زودی همان ادینیویی می‌شود که مردم او را دوست دارند.

قلعه‌نویی درباره تیم سیاه جامگان گفت: فرهاد کاظمی جزو مربیان بزرگ فوتبال ما محسوب می‌شود. تیم سیاه‌جامگان امسال بر خلاف سال گذشته در شرایط خوبی قرار دارد. ما نیز تقریبا به شرایط آرمانی رسیده‌ایم و سعی می‌کنیم شرایط جدولی را حفظ کنیم و مطمئنا فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه آیا این تیم به روانشناس نیاز دارد یا نه اظهار داشت: هر تیمی نیاز به روانشناس دارد و در استقلال و تیم ملی هم این کار را انجام دادم. چند روز پیش به یکی از دوستان گفتم اگر در تبریز روانشناس ورزشی خوب وجود دارد از او استفاده کنیم.
قلعه نویی درباره غایبان تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: همه در شرایط آرمانی هستند و فقط جاسم کرار به خاطر مبتلا به آنفولانزا در لیست ۱۸ نفره نیست. ما یک کار خوبی که امسال کردیم این بود که یک تیم سایه هم تشکیل داده‌ایم و ۷، ۸ جوان خیلی خوب را از شهرهای مختلف جذب کردیم و همه آن‌ها زیر ۲۳ سال هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر س

      تراکتور قهرمان ميشه دست قله نوعي درد نکنه با
      اين تيم خوبش

    • بدون نام

      دست درد نکند امیر خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج