adexo3
۳۹۱۰۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برای پرسپولیس کُری نمی‌خوانیم

شیری: برانکو با ذخیره‌ها هم ما را می‌برد

بازیکن تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: برانکو سخت نگیرد چرا که آنها با بازیکنان ذخیره‌شان هم ما را شکست خواهند داد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در جام حذفی باید به مصاف تیم قشقایی شیراز برود که در این تیم بازیکن نام‌آشنایی همچون مهدی شیری بازی می‌کند. شیری که روزگاری در پرسپولیس بازی می‌کرد حالا باید مقابل تیم سابقش به میدان برود.

شیری در خصوص این بازی و شرایط تیم قشقایی که در لیگ دسته دوم فوتبال بازی می‌کند صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

پرسپولیس در اولین دیدار خود در جام حذفی به مصاف قشقایی می‌رود و دوست داریم نظر تو را در مورد این بازی بدانیم.

به هر حال این یک شانس خوب برای تیم ما است چرا که می‌توانیم دیده شویم. از طرفی هم من می‌توانم با هم‌تیمی‌های سابقم یک تجدید دیداری داشته باشم. از نظر تیمی اما پرسپولیس بسیار از ما بالاتر است و این مسئله کار ما را سخت می‌کند اما همین دیدار می‌تواند به بازیکنان ما شخصیت بدهد.

جام حذفی جام شگفتی‌ها است آیا این احتمال وجود دارد که قشقایی بتواند شگفتی‌ساز شده و پرسپولیس را شکست دهد؟

این یک بلندپروازی است. از نظر تیمی پرسپولیس مدعی قهرمانی است که حتماً قهرمان هم می‌شود. اینکه ما بخواهیم جلوی پرسپولیس ادعای برد داشته باشیم یک مسئله خنده‌دار است و کار درستی نیست. ما بازی خودمان را می‌کنیم و در این بازی فقط خودمان را محک می‌زنیم. اما چیزی که مشخص است این است که با همه توان بازی می‌کنیم تا یک روز خوب را برای مردم شیراز رقم بزنیم.

به نظر می‌رسد برانکو اینقدر جام حذفی را جدی گرفته که حاضر نیست بدون ملی‌پوشان حتی مقابل تیم شما بازی کند.

به نظرم پرسپولیس با ذخیره‌هایش هم سراغ ما بیاید ما را شکست خواهد داد ما که نمی‌توانیم بلندپروازی کنیم که بخواهیم ادعای بردن پرسپولیس را داشته باشیم. نفرات ذخیره پرسپولیس آنقدر خوب هستند که جای بحث ندارد و اگر بازیکنان ما می‌خواستند به آن اندازه خوب باشند الان باید بازیکنان ما در پرسپولیس بودند. ما شاید نهایتاً 60 دقیقه جلوی پرسپولیس دوام بیاوریم اما برانکو هم اینقدر سخت نگیرد چرا که با همان ذخیره‌ها هم به میدان بیایند ما حرفی برای گفتن نداریم هر چند که اگر ملی‌پوشان پرسپولیس باشند برای ما هم بهتر است چون انگیزه بازیکنان ما بیشتر خواهد شد.

علاقه‌مندان به فوتبال در ایران تیم قشقایی را به تازگی شناخته‌اند و از دیروز نام این تیم در فوتبال ایران مطرح شده است. کمی در خصوص تیم قشقایی برای ما توضیح بده.

این تیم با هزینه شخصی یکی از دوستانم اداره می‌شود و سال گذشته در لیگ دسته سوم بازی می‌کردند که من از نیم‌فصل دوم به این تیم آمدم و خوشبختانه توانستیم قشقایی را به لیگ دسته دوم بیاوریم. باید بگویم ایل قشقایی یک ایل بزرگ و ترک‌زبان است که مردم شریفی دارد. از طرف دیگر تیم ما به عنوان یک تیم دسته دویی هر شهری که می‌رویم طرفدار داریم و برای ما همین امر خوب است.

خیلی‌ها فکر می‌کردن از فوتبال خداحافظی کردی اما باید حالا منتظر بازی کردن تو مقابل پرسپولیس باشند.

این نظر لطف شما است اما برای بازی کردن در ترکیب اصلی قطعاً مربی تیم باید نظر بدهد و اگر صلاح بداند من باید بازی کنم با همه توان برای تیمم بازی می‌کنم.

پیش‌بینی‌ات از این بازی خاطره‌انگیز چه خواهد بود.

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما ما برای حفظ آبرو و دفاع کردن از نام تیم به میدان می‌رویم و مطمئن باشید ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم و با همه توان به میدان خواهیم رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج