adexo3
۳۹۱۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عملکرد وارونه خط حمله برانکو در فصل جدید

خط حمله پرسپولیس در این فصل تا هفته ششم فقط ۴ گل زده است.

خبرآنلاین: خط حمله پرسپولیس در این فصل تا هفته ششم فقط ۴ گل زده است.

انگار قرار نیست هیچوقت حمله و دروازه پرسپولیس همزمان در بهترین حالت باشند. امسال هم این مشکل به وضوح در این تیم دیده می شود. فصل قبل خط حمله طوفانی برانکو باعث شد که با وجود ضعیف ترین شروع تاریخ، به او فرصت دهند و اعتماد کنند. اعتمادی که جواب هم داد. پرسپولیس فصل قبل در ۶ بازی اول خودش ۹ گل زد. اما این فصل اصلا خبری از این آمار نبوده است. تیم برانکو در ۶ بازی اول خودش در این فصل فقط ۴ گل زده است.

یعنی تقریبا نصف آمار فصل قبل. مهدی طارمی نقش زیادی در آمار خوب فصل گذشته تیمش داشت. با اینکه هفته اول را به دلیل محرومیت از دست داده بود، اما تا هفته ششم، ۵ گل از ۹ گل تیمش را زده بود. یک گل آن هم در هفته چهارم که تازه اولین تجربه فیکس طارمی بود، تنها دستاورد این فصل او بوده است. البته به این آمار کلی موقعیت از دست رفته دیگر هم اضافه کنید. موقعیت هایی است که دو فصل است گاهی وقت ها خیلی طرفداران پرسپولیس را آزار می دهد.

برعکس خط حمله، این فصل پرسپولیس عملکرد خوبش را در خط دفاع و دروازه شروع کرده است. ۵ کلین شیت در ۶ بازی حاصل عملکرد فوق العاده علیرضا بیرانوند بوده است. دروازه بانی که همان روزهای اول فصل نقل و انتقالات به جمع قرمزها پیوست و خیاب آنها را حداقل از نظر دروازه بان راحت کرد. البته که زوج انصاری و سید جلال هم در کنار هوشیاری بالای ماهینی در کارهای دفاعی، کمک زیادی برای ثبت آمار بوده است.

پرسپولیس این فصل خیلی سخت گل می خورد و البته خیلی سخت هم گل می زند. مشکلی که هنوز برای آنها دردسرساز نشده است. چرا که با همین یک گل خورده در بالای جدول حضور دارند. اما اگر برانکو فکری به حال وضعیت خط حمله تیمش نکند، بیرانوند و خط دفاعی شاید همیشه هم انقدر کم اشتباه و مستحکم نباشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج