adexo3
۳۹۱۶۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هفت؛ عدد مقدس استقلالی‌های لیگ!

استقلالی‌های فعلی و سابق فوتبال ایران در هفتمین هفته لیگ برتر موفق به پیروزی و طلسم‌شکنی شدند.

ورزش سه: ۶ هفته پس از آغاز لیگ برتر چهار تیم به پیروزی نرسیده بودند که به غیر از گسترش فولاد، در سه تیم دیگر استقلالی‌های فعلی و سابق به نوعی موثر بودند و در این تیم‌ها حضور داشتند ولی هفته هفتم برای تمام آنها خوش یمن بود طوری که همه به ۳ امتیاز رسیدند.

استقلال تهران و علی‌منصور

آبی‌های پایتخت تا هفته ششم دو باخت مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان داشتند و برابر نفت تهران، پیکان، ماشین‌سازی و پرسپولیس به تساوی رسیدند که این نتایج دور از انتظار تیم علیرضا منصوریان که امید زیادی ابتدای فصل از آن می‌رفت را در رده چهاردهم جدول قرار داده بود؛ با این حال استقلال تهران که هفته گذشته نمایش خوبی برابر پرسپولیس ارائه کرد و به یک امتیاز رسید دیشب هم مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن با عملکرد هوشمندانه ۲ گل در ورزشگاه آزادی بزند و برتری خود را حفظ کند تا به نخستین پیروزی فصل در هفته هفتم برسد.

رستگاری مربی استقلالی با آقای گل استقلالی

صمد مرفاوی دو فصل قبل از هفته شانزدهم تا سی‌اُم رنگ برد همراه با پیکان تهران را ندید که همین اتفاق موجب شد تیم او سقوط کند و یک فصل این مربی بیرون بماند؛ این مهاجم سال‌های دور استقلال و سرمربی اسبق این تیم، امسال هم شروع خوبی با صبا نداشت و در ۶ مسابقه ابتدایی فصل ۵ مساوی و یک باخت در کارنامه خود و تیمش ثبت کرد ولی روزهای تلخ او دیروز به پایان رسید و با ضربه سری که رضا عنایتی، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران و مهاجم سابق استقلال در دقیقه ۴۴ دیدار برابر سایپا زد، مرفاوی به یکی از مهم‌ترین ۳ امتیازهای تاریخ دوران فوتبالش رسید و از شرایط بحرانی خارج شد.

پیکان هم استقلالی؟

مجید جلالی با وجود اینکه عملکرد خوبی با نفرات اسم و رسم‌دار تیمش در هفته‌های آغازین داشت اما تا ششمین بازی، پنج مساوی و یک باخت برای او رقم خورد تا او هم شرایط سختی سپری کند و داستان‌های سال قبل او با سایپا در حال تکرار باشد ولی آقا معلم همانطور که وعده داده بود به مرور زمان بهتر می‌شوند روز گذشته در اهواز پیروزی شیرین و ثانیه آخری دشت کرد و در حالی که بازی مقابل استقلال خوزستان با نتیجه ۲ بر ۲ در حال خاتمه بود امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال تهران در واپسین لحظات با ضربه تمام کننده خود نخستین پیروزی را برای پیکان و جلالی رقم زد.

* پیروزی استقلال با علیرضا منصوریان، برد صبایِ مرفاوی با گلزنی رضا عنایتی و کسب نخستین ۳ امتیاز پیکان با ضربه امیرحسین صادقی کاری کرد لیگ شانزدهم در هفتمین هفته شاهد طلسم‌شکنی آبی‌ها باشد و آنها را در بازی ۷ به رستگاری برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج