۳۹۱۷۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عباسی: حق سیاه جامگان به راحتی خورده شد

مدیرعامل سیاه جامگان معتقد است داوری در دیدار این تیم برابر تراکتورسازی یک طرفه و به ضرر مشهدی ها بود.

ورزش سه: علی عباسی در رابطه با بازی تیم های سیاه جامگان و تراکتورسازی می گوید: به عقیده من تراکتورسازی قوی ترین تیم ایران است اما روند دیدار ما برابر این تیم بسیار عجیب بود، ما این بازی را با یک گل به سود حریف آغاز کردیم. هنوز دقیقه اول به پایان نرسیده بود که یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد، معمولا در این دقیقه داوران این حرکات را پنالتی نمی گیرند اما آقای زرگر این حرکت را خطا گرفت و همین موضوع مهمترین ضربه را در ابتدای بازی به ما زد.

او ادامه داد: نمی دانم دلیل این کار داور چه بود، ما همیشه به آقای زرگر حسن نظر داشتیم، امیدوارم این نوع داوری ایشان به خاطر جو ایجاد شده باشد و یا واقعا تشخیص دادند که پنالتی بود، بعد از بازی قبلی تراکتورسازان مسئولان این تیم به داوری اعتراض داشتند امیدوارم این اعتراض ها روی داوری این بازی تاثیر نگذاشته باشد.

مدیرعامل مشهدی ها در ادامه گفت: به هرحال هرآنچه که بود همین تصمیم باعث شد تمام تاکتیک ها و برنامه های ما به هم بریزد و از همان دقیقه اول برای گل زدن حمله کنیم و همین موضوع باعث شد تا حریف از ضدحمله های خود نهایت استفاده را ببرد.

عباسی در ادامه درباره رضایت خود از تیم و نوع بازی سیاه جامگان گفت: ما از بازی تیم رضایت کامل داریم، در بازی روز گذشته هم تیم ما کاملا تاکتیکی بازی کرد و شاید چند اشتباه فردی داشتیم و از طرفی حریف هم از حملات ما و خالی شدن بازیکنان نهایت استفاده را برد. ما در سه صحنه و روی سه اتفاق گل خوردیم.

مدیرعامل سیاه جامگان که از داوری در این بازی شاکی بود ادامه داد: در دقیقه۸۰ خیلی راحت مهاجم ما را اخراج کردند، اتفاقی که قطعا یکی از سرمایه های ما را برای بازی بعد از ما گرفت، سیاه جامگان یک باشگاه خصوصی است و به این راحتی نباید حقش خورده شود، بازیکن ما می گوید فقط دستش را از دست مهاجم حریف کشید، داور اخطار گرفت. نمی دانم چه اتفاقی داخل زمین می افتد، دیروز کلا ما از داوری ضربه خوردیم، علاوه بر صحنه هایی که گفتم در مجموع داوری به ضرر ما بود، ما امروز اعتراض رسمی خود را از داوری ها به فدراسیون فوتبال می دهیم.

عباسی در پایان در رابطه با تعطیلی بازی های لیگ برتر گفت: من هم مانند خیلی های دیگر می گویم این تعطیلی ها به ضرر تیم هاست اما کاری نمی توان کرد، نمی دانم چرا بعضی از تیم ها اعتراض می کنند و می گویند در حق شان ظلم شده است، بهرحال این تعطیلی ها برای همه تیم هاست و اگر ضرری به وجود آمده است برای همه تیم ها یکسان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قیرمیزی

      کارشناس داور هم گفت که پنالتی درست بوده پس لطفا کمی منطقی باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج