اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۱۹۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاوه رضایی نیاز به تغییر پست دارد

سرمربی آبی ها با تغییر پست کاوه رضایی می تواند باعث شکوفایی این بازیکن در استقلال شود.

ورزش سه: کاوه رضایی در دیدار با ذوب آهن نیز فروغی نداشت تا شماره ۹ آبی پوشان همچنان روزهای سخت و پرفشاری را ادامه دهد. مهاجم استقلال که با سر و صدای زیادی به این تیم پیوسته با اعتماد منصوریان همچنان مهاجم اول آبی پوشان است اما رضایی با وجود دقایق طولانی حضور در ترکیب آبی ها همچنان در برآورده کردن انتظارات ضعیف عمل کرده است.

رضایی در دیدار برابر ذوب آهن نیز موقعیت های خوبی داشت اما به مانند دیدارهای قبلی هیچ کدام از این توپ ها تبدیل به گل نشد و از سوی دیگر علی قربانی که زوج جدید کاوه رضایی بود توانست گل دوم این تیم را به ثمر برساند تا مشخص شود منصوریان باید در انتخاب مهاجم هدف خود تجدید نظر کند. مهاجم جوان آبی ها در طول دیدار با ذوب آهن با دوندگی بالا اجازه بازی سازی را از مدافعان ذوب آهن گرفت و با جنگندگی و تلاش زیاد برای دیگر مهاجمان استقلال فضا سازی کرد تا همچنان در دیگر بخش ها به استثنا گلزنی، نمره قبولی بگیرد.

سرمربی آبی ها برای استفاده بهتر از کاوه رضایی باید با تغییر در شرح وظایف این بازیکن او را در پستی که توانایی بالاتری دارد به میدان بفرستد تا رضایی با پشت سر گذاشتن فشار ناشی از گل نزدن به روزهای خوب خود در دو فصل گذشته باز گردد. اتفاقی که می تواند باعث بازگشت او به تیم ملی شود و کمک زیادی به استقلال برای حل مشکل گلزنی کرده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج