۳۹۲۰۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۷ نکته قابل تأمل در فهرست جدید کی‌روش

در فهرست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در اردوی ارمنستان، ۷ نکته قابل تأمل به چشم می‌خورد.

خبرگزاری میزان: کارلوس کی‌روش امروز (چهارشنبه) فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد و ۱۷ بازیکن را برای حضور در اردوی ارمنستان فراخواند.

در این فهرست، نکات جالبی وجود دارد که در ادامه می‌خوانید:

* در این فهرست، اثری از لژیونرها دیده نمی‌شود. این در حالی است که اکثر بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی را در بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، این بازیکنان تشکیل می‌دهند.

* کی‌روش در این فهرست بار دیگر ثابت کرد برای او اهمیتی ندارد بازیکن مورد نظرش، تیم داشته باشد یا خیر یا اینکه بازیکن فیکس یا نیمکت‌نشین تیمش باشد.

* نکته عجیب دیگر عدم توجه سرمربی تیم ملی به کیفیت بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران است. بازیکنانی مانند عزت‌الله پورقاز، سروش رفیعی و داریوش شجاعیان که عملکرد ضعیفی در تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان، تراکتورسازی و گسترش فولاد در ۷ هفته سپری شده از لیگ برتر داشته‌اند به تیم ملی دعوت شده‌اند.

* نام بازیکن جدیدی در این فهرست به چشم نمی‌خورد و تمامی 17 بازیکن فراخوانده شده پیش از این هم سابقه دعوت به تیم ملی را دارند.

* در حالی که مسئولان سازمان لیگ فوتبال اعلام کردند اگر تیمی حداقل سه بازیکن ملی‌پوش داشته باشد، می‌تواند در مرحله یک‌سی‌ودوم جام حذفی به مصاف تیم‌های دسته دومی یا قهرمان لیگ استان‌ها نرود و این بازی به آینده موکول شود، فقط ۲ تیم تراکتورسازی و پرسپولیس مشمول این شرایط می‌شوند.

* تراکتورسازی 3 و پرسپولیس 6 بازیکن در فهرست جدید تیم ملی دارند. باید دید با این شرایط امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ حاضر می‌شوند در تاریخ اعلام شده بازی‌های خود را در این مرحله از جام حذفی برگزار کنند یا دیدارهای دو تیم به تعویق خواهد افتاد.

* در فهرست اخیر تیم ملی همچنان جای خالی یک هافبک بازیساز خلاق و آماده احساس می‌شود. آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، احسان حاج‌صفی و سروش رفیعی هافبک‌های دعوت شده به تیم ملی هستند که یا «پلی میکر» نیستند یا در دوران اوج خود به سر نمی‌برند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج