adexo3
۳۹۲۵۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمانی برای درخشش نیمار

با مصدومیت مسی، بارسلونا نیاز دارد تا نیمار به فرم فوق العاده فصل پیش خود بازگردد.

طرفداری: با مصدومیت لیونل مسی در دیدار مقابل اتلتیکومادرید، حالا همه نگاه‌ها به سوی نیمار معطوف شده تا بار تیم را به دوش بکشد و نمایش‌های نیم‌فصل اول فصل پیش را تکرار نماید.

به گزارش mundodeportivo، تقریبا در همین روزها و هفته‌های فصل پیش بود که مسی مصدوم شد. فوق ستاره آرژانتینی که فصل پیش در ششمین هفته لالیگا مقابل لاس‌پالماس مصدوم شد و دو ماه از میادین به دور ماند، در این فصل هم در همان هفته و این بار مقابل اتلتیکومادرید دچار مصدومیت شد و حداقل تا سه هفته قادر به همراهی بارسا نخواهد بود.

حالا هواداران بارسلونا همزمان با انتظار برگشت بهترین بازیکن تیمشان، منتظر بازگشت نیمار به روزهای اوج نیز هستند. اتفاقی که فصل پیش افتاد و فوق ستاره برزیلی با نمایش‌های خارق العاده‌اش در دوران غیبت لیونل مسی، به هیچ عنوان اجازه احساس‌شدن جای خالی او را نداد. در واقع این زوج سوارز و نیمار بود که نتایج فوق العاده کاتالان ها را رقم می‌زد اما بار اصلی حملات تیم بر دوش نیمار بود.

کاتالان‌ها فصل پیش از میان تمام بازی‌هایی که مسی را نداشتند، تنها در دیدار مقابل سویا در سانچزپیسخوان شکست را پذیرفتند. در دیداری که نیمار بازی فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و حتی از روی نقطه پنالتی هم یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد اما واکنش‌های سرخیو ریکو، دروازه‌بان سویا مانع از گلزنی بیشتر او شد.

به هر ترتیب، بارسلونا در سه دیدار آینده خود مقابل سلتاویگو، خیخون و مونشن گلادباخ که هر سه آن‌ها نیز در خانه حریفان برگزار می‌شود، از وجود مسی بی‌بهره است و نگاه‌ها حالا به سمت قهرمان المپیک معطوف است تا به جای مسی، بار تیم را به دوش بکشد. حالا زمانی برای درخشش است نیمار!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج