اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۳۰۶۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس در جام حذفی بازی می‌کند

پس از حرف و حدیث های زیادی که درخصوص حاضر نشدن پرسپولیس در جام حذفی مطرح شد این تیم در بازی مقابل قشقایی شیراز به میدان می رود.

وبسایت نود: قرعه کشی فصل جدید جام حذفی باشگاه های کشور طی روزهای گذشته برگزار شد و مقرر شد تیم های لیگ برتری در اولین مرحله بدون ملی پوشان به مصاف رقبا بروند.

با توجه به حضور ۶ بازیکن ملی پوش در ترکیب پرسپولیس سازمان لیگ اعلام کرد این تیم می تواند مسابقه خود را به تعویق بیندازد و در ادامه با فشرده شدن برنامه مسابقات لیگ، بازی جام حذفی خود را برگزار کند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود به بازیکنان ملی پوش خود احتیاج دارد و به هیچ وجه بدون این بازیکنان در جام حذفی شرکت نخواهد کرد.

اما اخبار دریافتی حکایت از آن دارد برانکو قصد دارد تیمش را بدون ملی پوشان به مصاف قشقایی شیراز بفرستد. با توجه به اینکه حریف پرسپولیس در مرحله نخست جام حذفی قشقایی شیراز تیمی از دسته دوم بوده و حریف خطرناکی به حساب نمی آید و در صورت برگزار نشدن این بازی مسابقات آینده پرسپولیس در لیگ فشرده خواهد شد این تیم روز جمعه مقابل قشقایی شیراز به میدان خواهد رفت.

تمرینات پرسپولیس از روز دوشنبه آغاز می شود و پرسپولیس چهار روز قبل از مسابقه با قشقایی تمرین برگزار خواهد کرد. پیش از این و زمانی که قرار بود پرسپولیس در این بازی شرکت نکند برانکو قصد داشت تا سه شنبه به بازیکنان استراحت بدهد اما با شرایط جدید بازیکنان از روز دوشنبه استارت می زنند.

در این بازی چند بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس از جمله رادوشوویچ، صادق محرمی، پلی یانسکی، پریموف و حامد آقایی فرصت بازی کردن پیدا خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریمیان

      باتمام احترامی که برای برانکووتیم محبوبم پرسپولیس دارم آیاتیم قشقایی مگرنفرات تیم ملی ویاامکانات شمارادارد؟پس این بهانه هابرای چیست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج