adexo3
۳۹۳۰۷۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سیاه و سفید تیم منصوریان

استقلال سرانجام در هفته هفتم موفق به صید نخستین پیروزی‌اش شد اما آیا می‌توان به تیم منصوریان دل خوش کرد؟

وطن امروز: استقلال سرانجام در هفته هفتم موفق به صید نخستین پیروزی‌اش شد اما آیا می‌توان به تیم منصوریان دل خوش کرد؟

با وجود پیروزی برابر ذوب‌آهن، نقاط مبهم هنوز در تیم استقلال دیده می‌شود.

استقلال توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد ذوب‌آهن در آزادی بگذرد. مهدی رحمتی با وجود آنکه چند واکنش خوب داشت اما نسبت به فصل قبل ناآماده‌تر نشان می‌دهد. او در ۶ بازی که به میدان رفته تنها یک کلین‌شیت داشته است. مشکل بزرگ رحمتی در دیدار برابر ذوب‌آهن که ممکن است در آینده برای او مشکل‌ساز باشد این بود که معمولا توپ‌ها را دفع می‌کرد تا جایی که حتی ساده‌ترین توپ‌ها را هم ترجیح می‌داد دوضرب در اختیار خود گیرد که این می‌تواند برای او دردسرساز شود و گل ذوب‌آهن هم اینگونه به ثمر رسید. پیش‌بینی می‌شد که خط میانی استقلال نقطه قوت این تیم در فصل جاری باشد اما با نوسان بالایی که بختیار رحمانی داشته خط میانی آبی‌پوشان از نبود یک هافبک طراح و بازیساز رنج می‌برد.
رحمانی در تراکتورسازی و فولاد یک هافبک طراح به تمام معنا بود. او هر چند در دیدار برابر ذوب‌آهن یک پنالتی گرفت اما با توپ‌های زیادی که از دست داد ثابت کرد از روزهای اوج خود به دور است. استقلال اگر می‌خواهد شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد باید رحمانی را در اوج ببیند. امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی در کارهای دفاعی خوب کار کرده‌ و خیال منصوریان را از این حیث راحت کرده‌اند. آبی‌پوشان بزودی روزبه چشمی را هم در ترکیب خود خواهند دید و استقلال از نظر دفاعی تقویت هم خواهد شد اما این تیم هنوز مشکل بازیساز دارد و باید رحمانی آماده شود. در خط حمله هم که تیم منصوریان مشکلات جدی دارد. کاوه رضایی نشان داد می‌تواند آرش برهانی جدید استقلال باشد. او چند موقعیت بسیار خوب را در دیدار برابر ذوب‌آهن از دست داد اما علیرضا قربانی امیدوارکننده ظاهر شد. منصوریان اگر می‌خواهد خط حمله تیمش بهتر ظاهر شود باید نیمکت قوی‌ای هم داشته باشد.
جابر انصاری از روزهای اوج خود به دور است و از طرف دیگر هم آرش افشین مورد غضب منصوریان قرار گرفته است. شاید بازگشت سجاد شهباززاده بتواند تا حدودی مشکلات خط حمله آبی‌پوشان را حل کند. نقطه قوت استقلال سمت راست این تیم است، جایی که خسرو حیدری و وریا غفوری تلاش بسیار زیادی از خود نشان می‌دهند و بازی به بازی در حال بهتر شدن هستند. غفوری در دیدار برابر ذوب‌آهن بهترین بازی فصل خود را برای استقلال به نمایش گذاشت. او بسیار پرتلاش بود و هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی خوب ظاهر شد. ستاره سابق نفت و سپاهان جنگنده و با روحیه بازی می‌کند. او به هماهنگی بالایی با حیدری رسیده است و توانست در دیدار برابر ذوب‌آهن بارها نفوذ کند و پایه‌گذار گل دوم تیم باشد.
غفوری رفته‌رفته به بازیکنی تاثیرگذار برای استقلال تبدیل می‌شود. او در ۳-۲ بازی نخست پراشتباه بود اما در دیدار برابر پرسپولیس و استقلال تنها چند اشتباه جزئی داشت. بیشتر حملات استقلال از سمت غفوری و حیدری است و طبیعی است که گاهی اوقات سمت راست این تیم دچار تزلزل شود اما در کل می‌توان گفت که بار بیشتر حملات استقلال روی دوش سمت راست این تیم است و تا الان حیدری و غفوری نسبت به سمت چپ استقلال بسیار امیدوارکننده ظاهر شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با کمک داور بردن کاش عادلانه میبردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج