adexo3
۳۹۳۲۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کشاورز: فالکائو برای من یک اسطوره است

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: فالکائو برای مردم کشورم قابل احترام بوده و مطمئنم جهان دلش برای هنر نمایی این بازیکن تنگ می‌شود.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد کشاورز درباره اینکه بعد از شکست برزیل چه احساسی داشت،اظهار داشت: بعد از پیروزی همه چی عالی و فوق العاده بود.خوشحالیم که توانستیم قهرمان جهان را متوقف کنیم. کار ما هنوز ادامه دارد و باید تلاش کنیم تا در مراحل بالاتر حضور داشته باشیم. اما در خصوص این اتفاق بسیار خوشحالیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حواشی بازی ایران و برزیل و تقسیم کردن شادی بازیکنان ایران با فالکائو چیست، گفت: فالکائو یک اسطوره برای من و تمام هم تیمی هایم است. برای مردم کشورم قابل احترام بوده و مطمئنم جهان دلش برای هنر نمایی این بازیکن تنگ می شود. او در آخرین بازی‌اش بسیار ناراحت بود و بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای دلداری به سمت وی رفتند و او را به هوا انداختند. در واقع بازیکنان ایران با این حرکت نشان دادند که ورزش فقط برد و باخت نیست و ملی پوشان با این حرکت، اوج دوستی و احساس صمیمیت را انجام دادند. از وی بابت تمام زحماتی که برای فوتسال دنیا کشیده است، تشکر می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج