۳۹۳۶۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی پر گل بارسا در روز غیبت مسی

دو تیم بارسلونا و اسپورتینگ خیخون در حالی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که عدم حضور مسی در ترکیب بارسلونا به دلیل مصدومیت از مهمترین نکات این دیدار بود.

وبسایت نود: در این دیدار لوییز انریکه با نیم نگاهی به بازی چهارشنبه تیمش مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، ترکیبی نه چندان آشنا را به میدان فرستاده بود و با نیمکت نشینی اینیستا و راکیتیج، خط هافبکی نا آشنا را در زمین قرار داده بود. با این حال بارسا با قدرت حفظ توپ بازیکنانش در اکثر دقایق بازی برتری محسوسی به حریف داشت.

پیروزی پر گل بارسا در روز غیبت مسی

دقیقه ۲۱: روی اشتباه عجیب تراشتگن درست پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی حساسی در اختیار خیخون قرار گرفت اما با ضربه ای نه چندان خوب این موقعیت از دست رفت.

دقیقه۲۷: روی یک ضد حمله، پاس لوییز سوارز پشت محوطه جرسمه به آندره گومز رسید اما ضربه این هافبک پرتغالی با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: پاس بوسکتس در حفره بین مدافعین خیخون به گومز رسید و بار دیگر این بازیکن ضربه ای نه چندان دقیق را به بیرون چارچوب روانه کرد.

دقیقه ۲۹: روی اشتباهی که هافبک های خیخون انجام دادند، توپ به آردا توران رسید و این بازیکن با پاسی تک ضرب سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم فرصت طلب با جا گذاشتن دروازه بان حریف دروازه خالی را گل کرد.

دقیقه ۳۲: پاس زیبای نیمار در سمت راست محوطه به روبرتو رسید و این بازیکن با ارسال پاسی کوتاه رافینیا را در موقعیت مناسبی قرار داد و این بازیکن برزیلی با ضربه سر شیرجه ای گل دوم بارسا را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۶: پاس عجیب سرخیو روبرتو در حالی به سوارز رسید که این بازیکن از زاویه کاملا بسته شانسش را امتحان کرد اما توپ او به کنار دروازه برخورد کرد.

نیمه نخست این دیدار در حالی آغاز شد که بارسلونا مالک توپ و میدان بود اما موفق نمی شد موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند، اما دقیقه ۲۹ یخ بازی آب شد و پس از گل زنی سوارز، بارسلونا بیش از پیش به حریفش فشار وارد کرد و نهایتا با به ثمر رساندن ۲ گل به رختکن رفت.

دقیقه ۷۹: سانتر زمینی و خطرناک دینیه با برخورد مدافعین خیخون راهی اوت شد، نیمار منتظر بود تا در صورت اشتباه بازیکنان خیخون این توپ را به گل سوم تبدیل کند.

دقیقه ۸۱: سانتر زیبای روبرتو به آلکاسر رسید اما ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد، درحالیکه هیچ بازیکنی از خیخون نتوانست توپ برگشتی را دریافت کند، نیمار موفق شد توپ برگشتی را گرفته و با سینه دروازه بان را از پیش رو بردارد و گل سوم بارسا را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۵: سانتر زیبای سرخیو روبرتو دروازه خالی را مقابل آردا توران قرار داد تا این هافبک ترک تبار دروازه خالی حریف را باز کند.

دقیقه ۸۸: پاس عمقی دنیس سوارز نیمار را با کوئلار تک به تک کرد و این ستاره برزیلی توانست با پای چپ گل پنجم بارسا را به ثمر برساند.

دقیقه ۹۰: ضربه زیبای نیمار از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه خیخون برخورد کرد تا این ستاره برزیلی نتواند هت تریکش را تکمیل کند.

نیمه دوم این دیدار در حالی شروع شد که بارسا علاقه چندانی برای حمله نداشت و خیخون نیز توانایی نزدیک شدن به حریف سرسخت خود را نداشت، با این حال پس از اینکه خیخون ۱۰ نفره شد، بارسا بر حملاتش افزود و موفق شد بازی را با نتیجه ای پر گل به پایان ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج