اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۳۸۴۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شمسایی: فقط قهرمانی می خواهیم

وحید شمسایی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه اظهار داشت: این افتخار بزرگ را به خانواده فوتسال تبریک می‌گویم.

خبرگزاری فارس: وحید شمسایی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه اظهار داشت: این افتخار بزرگ را به خانواده فوتسال تبریک می‌گویم. اینکه در ساعت ۳ بامداد پیامک‌های فراوانی برای من ارسال می‌کنند نشان دهنده این است که کار بسیار بزرگی صورت گرفته است، شاید به این دلیل برای من پیامک ارسال می‌کنند که درسترسی به بازیکنان و کادرفنی که اصلی‌ترین نفرات در این زمینه بودند دشوار است.

وی ادامه داد: من بسیار خوشحالم که پس از ۲۴ سال توانستیم راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شویم و به حق واقعی فوتسال برسیم. هم‌اکنون دیگر توقعات ما از این تیم بسیار بالا رفته است و بازیکنان باید برای قهرمانی تلاش کنند. تاکنون تاریخ‌ساز شده‌اند اما از اینجا به بعد توقع داریم اتفاقات خوب دیگری را رقم بزنند و قهرمان این دوره از مسابقات شوند کاری که دور از دسترس نیست.

آقای گل فوتسال جهان در مورد اینکه در بازی مقابل پاراگوئه کار گره خورده بود گفت: پاراگوئه آمده بود که مسیر کلمبیا در سال ۲۰۱۲ را برود و با دفاع مطلق مقابل ایران به پیروزی دست یابد اما ایران بازیکنان خلاق و تاثیرگذار بسیار خوبی دارد که توانستند از پس از این موضوع برآیند و از دفاع پاراگوئه عبور کردند.

شمسایی در مورد دیدار مرحله بعدی مسابقات و اینکه آیا بهتر است مقابل اسپانیا بازی کنیم یا روسیه یادآور شد: ما برزیل را شکست داده‌ایم پس دیگر نباید مقابل هیچ تیمی ترس داشته باشیم. به شخصه دوست دارم مقابل اسپانیا بازی کنیم تا بتوانیم شکست ۵ بر یک را تلافی کنیم اما واقعا از لحاظ تاکتیکی و فنی هیچ فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاست

      جان مادرت براى این تیم دعا نکن که قهرمان بشه. اصلا بیخیال تیم شو فکر کن اصلا باز ى نیست. همه از دعاهای قبل آمدن سر مربی تیم ورفتار شما با خبرند با سرمربی تیم و افتخاری. خدایش بیخیال شو. التماس میکنم اقای گل اسیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج