adexo3
۳۹۴۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوشته Ben Hayward از وبسایت گل

کاسمیرو و ۱۰ نفر دیگر

غیبت کاسمیرو به اندازه غیبت لیونل مسی مهم است.

طرفداری: کاسمیرو در ۱۲ ماه گذشته چنان به بازیکن مهمی‌ تبدیل شده است که رئال مادرید تنها در پست او بازیکن جانشین ندارد. حالا او مصدوم است و نبودش می‌‌توانند با نبود لیونل مسی در بارسلونا مقایسه شود.

مهاجم آرژانتینی به خاطر مصدومیت ۳ هفته بازی نخواهد کرد و حالا زین الدین زیدان در مورد نبود مسی می‌‌گوید:

"بله. نمی‌‌خواهم از کلمه بد تر استفاده کنم اما ما همه می‌‌دانیم که مسی، مسی است. همه می‌‌دانیم که بدون او بارسلونا مشکل خواهد داشت و شاهد بارسلونایی متفاوت خواهیم بود."

اما بدون کاسمیرو هم رئال مادرید، رئال مادرید متفاوتی خواهد بود. این هافبک برزیلی از ناحیه قوزک پا آسیب دیده است و در دیدار برابر اسپانیول از زمین خارج شد و حالا گفته می‌‌شود که ۱ ماه دور از میادین خواهد بود. این قضیه باعث سردرد زیدان شده است چون او تنها هافبک دفاعی تیم است و حالا زیدان باید جانشین او را از پست غیر تخصصی به آنجا بیاورد.

مقابل اسپانیول، زیدان تونی کروس و لوکا مودریچ و هامس رودریگز را به زمین فرستاد و مارکو آسنسیو به همراه لوکاس وازکز هم به زمین رفتند و کریم بنزما مهاجم نوک ثابت تیم بود.

بعد از آن، در بازی خانگی برابر ویا رئال، گرت بیل و کریستیانو رونالدو به ترکیب بازگشتند و متئو کواچیچ بود که در خط‌ هافبک بازی کرد اما اینبار رئال مادرید تا آخرین دقایق تلاش کرد اما به ۱۷ برد متوالی نرسید و بازی ۱-۱ مساوی شد.

وقتی‌ در مورد بازی لاس پالماس سوال شد زیدان گفت که خبرنگاران جانشین کاسمیرو را نمی‌‌دانند اما من می‌‌دانم.

زیدان در ادامه هم می‌‌گوید که درست است که در تیم بازیکنی کاملا شبیه کاسمیرو وجود ندارد اما آنها باید تغییراتی ایجاد کنند تا ایده‌های تیم برای مالکیت بیشتر حفظ شود.

حالا این قضیه تبدیل به بحرانی برای زیدان شده است. با آسنسیو و لوکاس وازکز، زیدان دو بازیکن دارد که کار‌های دفاعی بیشتری انجام می‌‌دهند و به خوبی‌ به عقب زمین باز می‌‌گردند. اما بیل و رونالدو حالا به ترکیب بازگشته اند و آنها کسانی‌ بودند که بیشترین سود را از توپ گیری‌های کاسمیرو داشتند.

حالا سفر امروز لوس بلانکوس به جزایر قناری یک امتحان بزرگ در آزمایش زین الدین زیدان به عنوان یک مربی‌ است. گرچه بارسلونا مسی را برای چند هفته در اختیار ندارد اما خط‌ حمله بارسلونا از ستارگان زیادی تشکیل شده است اما در مادرید، هیچ جانشین واقعی برای کاسمیرو وجود ندارد و همه باید تمام تلاش خود را بکنند تا غیبت او کمتر به چشم بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج