اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۵۶۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پروین: مراسم ربطی به باشگاه ندارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هزاری هم که بگوییم تعطیلات لیگ زیاد است کسی گوش نمی کند.

کاپ: علی پروین درباره مراسم امشب تقدیر از پشکسوتان پرسپولیس که باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای اعلام کرده این مراسم را به رسمیت نمی شناسند اظهارداشت: مراسم امشب ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد. شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن خودشان حدود ۴، ۵ سال است که این کار را انجام می دهند و شرکت شان را در زمان سردار رویانیان ثبت کردند. امشب هم قرار است از تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس تقدیر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش در این مراسم شرکت می کند بیان داشت: به احتمال زیاد من هم می روم اتفاقات اینها تماس گرفتند و گفتند می خواهیم برای تولدت کیک بگیریم که من گفتم اگر بگیرید نمی آیم بعد هم آنها گفتند اگر شما نیایید مراسم را لغو می کنیم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا متن صحبت های وزیر ورزش را خوانده است گفت: ما از این موبایل های جدید نداریم که اینترنت و از این چیزها داشته باشد. واقعیت این است که صحبت های وزیر را هنوز نخوانده ام.

پروین در پایان درباره انتقادات تعدادی از مربیان لیگ برتری به تعطیلی لیگ تصریح کرد: حالا ما هزاری هم که بگوییم مگر فایده ای دارد. شما ببینید عادل فردوسی پور که خودش کی روشی است آن شب صدایش درآمده بود و می گفت این تعطیلی ها زیاد است حالا ما چه بگوییم. هر حرفی هم بزنیم کسی گوش نمی دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج