اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۵۷۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان یادش هست؟

پادوانی ناآماده بعد از چند جلسه تمرین سبک در استقلال مصدوم شده و ۱۰ روز نمی تواند کنار تیمش باشد.

آی اسپورت: مهمترین نکته درباره حضور پادوانی در استقلال، عدم آمادگی این بازیکن بود. مدافع برزیلی نیم فصل اول را به دلیل مشکلات رضایتنامه اش به طور کامل استراحت کرده و در نیم فصل دوم هم هرگاه بازی کرد، ضعیف بود. همان روزهایی که منصوریان جذب پادوانی را آخرین پازل استقلال می دانست نوشته و گفته شد پادوانی به دلیل مدتها تمرین نکردن کاملا از شرایط آرمانی دور است.

20 شهریور 1395 و در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و ماشین سازی، منصوریان به این سوال که پادوانی یک سال دور از میادین می تواند به استقلال کمک کند یا نه؟ چنین واکنشی نشان داد:«پادوانی یک فصل دور نبوده و فقط 2 ماه بازی نکرده است. شما 2 ماه را یک فصل می ‌بینید؟ اواخر اردیبهشت بود که او بازی کرد و در نیم‌ فصل اول به میدان نرفت اما او میانگین قدی تیم ما را بالا می ‌برد و در این 10 -12 سال اخیر هم در پست مدافع وسط بازی کرده و می ‌تواند به ما کمک کند».

حالا اما حرف های همه درست بوده و نه نظر منصوریان. پادوانی با کمتر از ۱۵۰ ثانیه بازی برابر ذوب آهن و دادن یک گاف! و سپس برگزاری چند جلسه تمرین سبک، مصدوم شده و استقلال ۱۰ روز نمی تواند از او استفاده کند. این درحالیست که منصوریان برای بازی برابر ملوان نوین در انزلی حساب ویژه ای روی این برزیلی باز کرده بود.

پادوانی در یک فصل اخیر کمتر از 5 ماه فوتبال بازی کرده و به همین دلیل فاصله ای زیاد با شرایط آرمانی اش (یعنی روزهای بازی در نفت که منصوریان سرمربی اش بود) دارد ضمن اینکه منصوریان در 3 بازی اخیر، ترکیب دفاعی تیمش را هم شناخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج