adexo3
۳۹۶۱۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حلالی: برای تفریح به جام حذفی نیامده ایم

سرمربی تیم هف سمنان گفت: ما قطعا حریف راحتی برای پیکان نخواهیم بود.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حلالی در نشست خبری برای بازی جام حذفی گفت: دو ماه کارمان را شروع کرده‌ایم خوشحالم با تیمی مثل پیکان بازی داریم. هدف پیکان فوتبال بازی کردن است بازی‌هایش را دنبال کرده است. سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم و حریف راحتی برای تیم پیکان نیستیم.بازی متفاوتی خواهد بود. ما محکم و با برنامه بازی خواهیم کرد.

حلالی در ادامه در مورد اینکه آیا امیدی به کسب پیروزی در بازی فردا دارد اظهار داشت: طبق صحبتی که با بازیکنان تیمم انجام دادم به آنها گوشزد کردم که فاصله بین بازیکنان فوتبال ایران بسیار کم است و یک جوان با استعداد با سه چهار ماه آموزش مناسب می‌تواند در سطح بالایی از فوتبال ایران فعالیت کند. در لیگ برتر ایران شاهد بودیم که بازیکنان بزرگی به تیم‌های بزرگ رفتند اما با انتقاد روبرو شدند ولی در مقابل بازیکنانی بودند که نام و نشانی نداشتند اما تحت هدایت یک مربی خوب حتی به تیم ملی رسیدند. منظورم را متوجه شدید. فرد مورد اشاره من برانکو ایوانکویچ است که با یک آموزش خوب و قابل قبول بازیکنان را به سطحی مطلوب رساند که علاوه بر بالا رفتن کیفیت این بازیکنان آنها به تیم ملی هم رسیدند.

وی ادامه داد: در تمام زمین پیکان بازیکنان با کیفیتی دارد اما ما هم برای تفریح به جام حذفی نیامده‌ایم و جام حذفی را به عنوان بازیکن تدارکاتی استفاده نکرده ایم و تا جایی که توان فنی ما اجازه دهد می خواهیم در این مسابقات صعود کنیم. فکر می‌کنم خود پیکان فردا روز سختی را خواهد داشت.

حلالی در مورد مساوی با پرسپولیس در بازی دوستانه و اینکه فردا هم همین گونه بازی خواهد کرد یا نه گفت: شرایط بازی دوستانه با بازی قبلی متفاوت است ما سعی می‌کنیم در مقابل پیکان بهتر از بازی با پرسپولیس بازی کنیم. در بازی با پرسپولیس تمام نفرات را در اختیار نداشتیم و در برخی دقایق خوب نبودیم. اما فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم و ارنج تیم هم جا افتاده است. طبیعی است که کیفیت ما در بازی فردا بهتر از بازی با پیکان خواهد بود.

حلالی در مورد مشکلی که بین برخی از بازیکنان تیم هف سمنان رخ داده گفت: مشکل خاصی نداریم در فوتبال طبیعی است که گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد یکی از بازیکنان به خاطر بازی نکردن مشکلی پیدا کرد که البته این مشکل خیلی هم حاد نیست.هر جا زندگی کرده‌ام تلاش کرده‌ام اول اخلاق مدنظر باشد و بعد مسائل فنی. اخلاق مهمتر از مسائل فنی است و اگر شرایط این گونه نباشد در آن محیط زندگی نمی‌کنم. باشگاه هم برنامه‌ای تدوین کرده است و بازیکن باید با روش باشگاه خودش را تطبیق دهد و تخطی نکند.

وی در مورد اینکه هف سمنان چه تیمی را حذف کرده که این به این مرحله رسیده گفت: ما خیلی دوست داشتیم با شهر باران بازی کنیم ولی این تیم مقابل ما حاضر نشد و بدون انجام بازی به این مرحله رسیدیم.

کاوه پاشایی سرپرست هف سمنان در مورد نام این تیم عنوان کرد: شاید برای خیلی‌ها معنی نام هف جای سوال باشد باید بگویم هف یک کلمه فارسی و به معنای کارگاه است این شرکت به تولید مواد شیمیایی مشغول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج