۳۹۶۳۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دستاويزي جديد براي انتقاد از کي روش

موفقيت هاي سيد محمد ناظم الشريعه در فوتسال پس از حذف برزيل و پاراگوئه در قاره خودشان، ايران را خوشحال کرد، اما برخي بيش از ديگران خوشحال شدند چرا که ناظم الشريعه را اسمي ديدند براي حمله اي جديد به کارلوس کي روش .

روزنامه نود: موفقيت هاي سيد محمد ناظم الشريعه در فوتسال پس از حذف برزيل و پاراگوئه در قاره خودشان، ايران را خوشحال کرد، اما برخي بيش از ديگران خوشحال شدند چرا که ناظم الشريعه را اسمي ديدند براي حمله اي جديد به کارلوس کي روش .

در اينکه کي روش مدينه فاضله نساخته و کعبه آمال نيست شکي وجود ندارد اما کوبيدن مربي فوتسال بر فرق سر مربي فوتبال به آن مي ماند که سرمربي کشتي را بکوبيم بر فرق سر مربي واليبال!

کشتي ورزش اول اين مملکت است و ما در آن مدعي هستيم، مدعي قهرماني جهان، در اين ورزش به دليل افتخارات تاريخي که همچنان هم ساري و جاري است کسي به مخيله اش هم نمي رسد که مربي خارجي براي تيم ملي يا حتي باشگاه ها بياورد.

فوتسال هم نماي کوچکتري از کشتي است براي ايران. در فوتسال ما غول مرحله آخر قاره کهن هستيم و در جهان هم اگرچه قهرمان نبوده ايم اما هرگز حريفي دست و پا بسته و از پيش باخته هم نبوده ايم و حتي ۲۴ سال قبل به جمع چهار تيم برتر دنيا هم راه پيدا کرده ايم.

در اين ورزش که ريشه در همه محلات تمام شهرها و روستاهاي ما دارد به قدر خودمان مدعي هستيم و اينجا هم نياز وحشتناکي به مربي خارجي احساس نمي کنيم شايد برخي مواقع خاص ، شايد در بعضي موارد معلوم.

محمد ناظم الشريعه يا وحيد شمسايي يا کساني مثل اينها از ۸۰ درصد مربيان ديگر کشور ها بهتر هستند چون اين ورزش به نوعي ورزش خود ما محسوب مي شود.

در واقع ناظم الشريعه برآمده از ميان دهها مربي است که کارشان را بلدند. در فوتبال اما حتي يک مربي وجود ندارد که در آسيا در باشگاهش يا تيم ملي طي بيست سال اخير قهرمان شده باشد. اينجا در فوتبال کارنامه اي وجود ندارد که بين المللي باشد نه کارنامه فردي و نه حتي کارنامه تيمي. در فوتبال همه افتخار ما صعود به جام جهاني بوده و برخلاف نظر برخي بر اين باورم که هنوز هم نهايتا صعود به جام جهاني افتخار است و اگر بيشتر از آن مي خواهيم بايد کي روش ها و برانکو ها را در فوتبال ايران زيادتر کنيم نه اينکه چون ناظم الشريعه موفق شده مايلي کهن ها را زياد کنيم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج