۳۹۶۳۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا گل‌محمدي طاقت نياورد؟

سرانجام اختلافات يحيي گل‌محمدي و سعيد آذري باعث شد سرمربي تيم استعفايش را تحويل مديريت داده و زود تر از اينکه برکنارش کنند خودش با پاي خودش باشگاه را ترک کند.

روزنامه نود: سرانجام اختلافات يحيي گل‌محمدي و سعيد آذري باعث شد سرمربي تيم استعفايش را تحويل مديريت داده و زود تر از اينکه برکنارش کنند خودش با پاي خودش باشگاه را ترک کند.

وقتي قبل از بازي فولاد با ذوب‌آهن به دليل مصاحبه گل‌محمدي بر عليه آذري که مديرعاملش از بازيکنان انتقاد کرده بود باعث شد موقتاً سرمربي را کنار بگذارند و تيم با دستياران گل‌محمدي راهي اهواز شود. انتظار مي‌رفت اين دو (مدير و سرمربي) با هم سازش نداشته باشند و يکي اين وسط رفتني شود. گل‌محمدي با بد مديري در افتاد چون سعيد آذري از جمله مديراني است که کمتر مماشات مي‌ کند و در سخت‌ترين شرايط هم حاضر نمي‌شود با طرز تفکر غلط يا درست سرمربي کنار بيايد و از خيلي چيزها چشم پوشي کند.

احتمالاً خيلي ها اين تفکرات را کينه شتري تلقي کنند ولي اصولاً مديراني که ديسيپلين خاص خودشان را دارند کمتر مي‌‌توانند با مربياني که يا گاهي اوقات ناز مي‌کنند يا با يکي دو قهرماني خودشان را بزرگ مي‌دانند کار کند. چنين خصوصياتي را مديراني مثل امير عابديني نيز دارند و اجازه نمي‌دهند مربيان يکه تاز باشگاه باشند.

برکناري براي يک بازي !

در هر حال پس از کنار گذاشتن يا حالا کنار رفتن گل محمدي قبل از بازي با فولاد اين مربي با يک جلسه آشتي کنان صوري باشگاه به تيم برگشت و کارش را ادامه داد اما اختلافات کماکان سربسته بين مديرعامل و سرمربي ادامه داشت که گاهي اوقات مصاحبه‌هاي آنها نشان مي‌داد هنوز اين دو نفر با هم مشکل دارند. يکي از آنها بحث جذب رامين رضاييان بود که گل‌محمدي مدعي شده بود او را مي‌خواهد ولي سعيد آذري از اين موضوع اظهار بي‌اطلاعي مي‌کرد! جالب اينجاست خود آذري طي مصاحبه‌اي اعلام کرد ما قبل از اينکه گل‌محمدي ، رضاييان را بخواهد او را پيشنهاد داديم ولي گفت رضاييان در فاز دفاعي ضعيف است و نمي‌تواند به ما کمک کند. حتي بحث بر سر نخواستن بيگ‌زاده، حسن‌زاده و وليد اسماعيل از سوي گل‌محمدي نيز مطرح شد ولي آذري اعتقاد داشت که بودجه باشگاه کم شده و بايد با نفرات موجود بسازد. حتي عدم پرداخت مطالبات بازيکنان نيز از سوي مديريت يکي ديگر از اختلافات دو نفر بود که حتي مديرعامل از نحوه بازي بازيکنان در ديدار با سايپا انتقاد کرد و گل‌محمدي هم براي دفاع از شاگردانش جواب داد که وقتي پول نمي‌دهيد چرا اعتراض مي‌کنيد؟!

شروع و پايان گل محمدي

در هر حال دامنه اختلافات همين طور داشت ادامه پيدا مي‌کرد و در بازي با استقلال هم وقتي گل‌محمدي چندان از روي نيمکت تکان نخورد و کمتر لب خط آمد نشان مي داد کينه‌ها ادامه دارد و راه آنها در ادامه جدا خواهد شد. البته سکوها نيز در جدايي سرمربي بي تاثير نبود و عده اي خود جوش ! برعليه کادر فني و بازيکنان شعار مي‌دادند که مشخص نبود چه خواسته‌اي دارند! ذوب‌آهن تيم آسيايي است و گل‌محمدي نيز در اين دو فصل و هفت هفته کارنامه موفقي را بر جا گذاشته و نمي‌شود از موفقيت‌هايش ايراد گرفت.

دو قهرماني در جام‌حذفي و يک قهرماني در سوپر جام بي‌معني و بي‌ارزش «البته در فوتبال ايران» حاصل تلاش گل‌محمدي بود که تنها او در آن نقش نداشت ولي قطعاً به نامش ثبت خواهد شد. چون نفر اول کادر فني بود.

خلاصه وقتي بودجه باشگاه کم مي‌شود در هر باشگاهي اختلافاتي به وجود مي‌آيد که نمونه‌اش سپاهان است و نمونه ديگرش ذوب‌آهن که مديران و مربيان را به جان همديگر انداخته است. در هر حال گل محمدي ۲۰ ارديبهشت ۹۳ کارش را شروع کرد و سوم مهر ۹۵ به آن پايان داد تا اصفهان را ترک گفته و شايد سر از تبريز و ديگر استان‌ها در بياورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      به نظر من جدا از مقام تیم ذوب اهن بهترین تیم ایران از نظر فنی و استاندارد جهانی بود.نتیجشم تو بازی هایه اسیایی‌ دیدیم بهترین عملکردو بین تیم های ایرانی‌ داشت و در اخر تیم العین حذفش کرد که الان صعود کرده به فینال‌‌‌.واقعا باشگاه ذوب اهن قدره این مربیه حرفه ای رو ندونست مطمئنا اینده ی درخشانی داشت این تیم با این مربی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج