۳۹۷۰۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: بعد از سه برد پیاپی، روی ابرها نیستم

ژوزه مورینیو از کسب سومین پیروزی پیاپی تیمش ابراز رضایت کرد، ولی در عین حال تاکید کرد یونایتد نیاز به پیشرفت دارد.

خبرگزاری ایسنا: ژوزه مورینیو از کسب سومین پیروزی پیاپی تیمش ابراز رضایت کرد، ولی در عین حال تاکید کرد یونایتد نیاز به پیشرفت دارد.

دو تیم منچستریونایتد و زوریا لوهانسک اوکراین در چارچوب مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که با تک گل زلاتان موفق به کسب پیروزی شدند.

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی برابر نماینده اوکراین در لیگ اروپا گفت:‌ باید اعتراف کنم که بازی سختی بود. نیاز به برد داشتیم در غیر این صورت کارمان برای صعود سخت می شد و مجبور می شدیم بقیه دیدارهای مان را با برد به پایان برسانیم. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم که اگر آن ها را تبدیل به گل می‌کردیم روند بازی کاملا متفاوت می شد. حریف تیم با نظم و خوبی بود و در طول بازی بازیکنان زیادی را پشت توپ قرار دادند اما بازیکنانشان در طول بازی آماده زدن ضد حمله بودند و همین کار ما را سخت کرده بود. در کل باید بگویم که بازی سختی بود و ما احتیاج به پیروزی داشتیم. یک هفته سه شکست داشتیم و یک هفته سه پیروزی. از باخت ها ناراحت نمی شوم و با پیروزی ها نیز روی ابرها سیر نمی‌کنم. از دقیقه اول بازی منتظر زدن گل بودیم اما این اتفاق رخ نداد. شما هیچ‌گاه نمی دانید چه پیش خواهد آمد. سرخیو رومرو هم زمانی که بازی بدون گل در جریان بود بود بازی خوبی انجام داد و در نتیجه تاثیرگذار بود. من فکر می کنم باید بهتر از این ها شویم و با گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد.

سرمربی منچستریونایتد ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم دارم و هر زمان که می خواستم می توانستم با ورود این بازیکنان به زمین مسابقه سرنوشت را تغییر دهم. رونی یکی از همین بازیکنان بود که با ورود به زمین مسابقه تاثیر بالای خود را نشان داد و توانست در ترکیب تیم موثر شود. در حال حاضر زمان کمی برای بازی بعدی برابر استوک سیتی داریم ولی بازی در خانه برگزار می شود و نیاز داریم تا در این بازی به برتری برسیم و تنها روی بازی با استوک تمرکز خواهیم کرد.

مورینیو درباره زلاتان ایبراهیموویچ که بار دیگر برای یونایتد گلزنی کرد، گفت:‌ او یک رهبر برای تیم بوده است، به ویژه وقتی که رونی بازی نمی‌کند او واقعا تیم را رهبری می‌کند. بازیکنان جوان به او نگاه می‌کنند و همچنین بسیاری از بازیکنان با تجربه تر نیز همین کار را انجام می‌دهند. آنچه که او در دوران حرفه‌ای خود انجام داده فوق العاده است.

منچستریونایتد یکشنبه باید در لیگ برتر در خانه برابر استوک سیتی به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج