adexo3
۳۹۷۲۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوچتینو: رویارویی با گواردیولا هیجان انگیز است

سرمربی تاتنهام از رویارویی با پپ گواردیولا در لیگ برتر انگلیس هیجان زده است.

وبسایت نود: مائوریسیو پوچتینو در آستانه بازی حساس روز یکشنبه تیمش مقابل منچستر سیتی در هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرده آن ها قصد دارند فاصله ۴ امتیاز خود با سیتی صدرنشین را کاهش دهند.

پوچتینو به نقل از وبسایت رسمی باشگاه تاتنهام در نشست خبری امروز خود گفت:

این بازی مهمی برای ما و سیتی است اما تازه در ابتدای فصل هستیم و گفتن اینکه این بازی چیزی را ثابت می کند زود است. مهم است که فاصله را با صدر کم کنیم اما مطمئن باشید سخنرانی من بعد بازی در صورت پیروزی فرقی با زمان شکست نمی کند. مهمترین چیز است که محکم باشیم و نشان دهیم به سبک بازی مان باور داریم. برای صحبت کردن درباره اهداف پایان فصل زود است اما موافقم که بازی مهم و هیجان انگیزی است.

نبردهای من و گواردیولا مربوط به گذشته است و شما می دانید که چندان علاقه ای به صحبت درباره گذشته ندارم. مهمترین چیز این است که خوب بازی کنیم، کیفیت مان را نشان دهیم و سه امتیاز را بگیریم. البته که با گواردیولا خوش و بش خواهم کرد چون زمانی که در بارسلونا بود و من هدایت اسپانیول را بر عهده داشتم زمان زیادی را در کنار هم سپری کردیم. با بعضی از اعضای کادر فنی او آشنا هستم و دیدن دوباره آن ها خیلی خوب است.

پپ یکی از بهترین مربیان دنیا است. او کیفیت خود را در بارسا، بایرن و سیتی نشان داده است. بازی مقابل تیم او هیجان انگیز است.

هدف ما در بلند مدت این است که با دیگر باشگاه های بزرگ برای فتح لیگ بجنگیم. ما در حال ساخت یک تیم جدید با فلسفه جدید هستیم. هدف ما این است که یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا شویم اما برای رسیدن به این هدف به زمان و پروسه نیاز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج