adexo3
۳۹۷۳۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: این تیم چلسی از یوونتوس ۲۰۱۱ بهتر است

سرمربی ایتالیایی چلسی باور دارد این تیم نسبت به تیم یوونتوس در نخستین فصل حضورش در آن باشگاه ترکیب بهتری در اختیار قرار دارد.

وب سایت نود: آنتونیو کونته که پس از دو شکست پیاپی مقابل لیورپول و آرسنال انتقادهای زیادی را تحمل می کند عنوان کرده در صورتی که نیاز باشد سیستم بازی تیمش را تغییر خواهد داد.

کونته به نقل از وبسایت گل در نشست خبری روز جمعه خود گفت:

من ۵ سال پیش به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب شدم. فکر می کنم این تیم چلسی از نظر ارزش و استعداد از تیم آن زمان یوونتوس بهتر است. مطمئنم که استعداد بیشتری در این تیم چلسی وجود دارد اما باید درک کنیم که شما تنها با استعداد پیروز نمی شوید.

ما باید دوندگی، انرژی، از خود گذشتگی و میل به تصاحب توپ در هنگام از دست آن را به بازی خودمان اضافه کنیم. ما در حال کار کردن روی این مسائل هستیم تا پیشرفت کنیم. خیلی مهم است که راه درست را سریع پیدا کنیم. مطمئنم که در این مسائل پیشرفت خواهیم کرد چون این گروه از بازیکنان متعهد هستند و تلاش زیادی می کنند.

من ایده خودم را نسبت به فوتبال دارم اما ایده ها و اصول من با خط دفاعی سه نفره و یا چهار نفره تغییر نمی کنند. من آماده هستم که اگر زمانش فرا رسید تاکتیک و سیستم تیم را تغییر دهم. باید درک کنید که اگر ایده شما درست نیست باید آن را تغییر دهید. باید قدم به قدم پیش رفت تا متوجه شویم چه چیزی به نفع تیم است.

من دوران مربیگری خودم را با سیستم ۴-۲-۴ آغاز کردم و با تیم های سیه نا و باری قهرمان شدم. در یوونتوس هم با همین سیستم کار خودم را آغاز کردم اما پس از مدتی آن را تغییر دادم چون مهم است که مربی گزینه های خودش را بشناسد و بهترین راه حل را برای آن ها پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج