اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۸۱۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: رونی کاپیتان یونایتد باقی می‌ماند

سرمربی منچستریونایتد ضمن حمایت از تصمیم ساوث‌گیت برای حفظ رونی به عنوان کاپیتان انگلیس از تاثیرگذاری بازی با استوک سیتی صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد امروز (یکشنبه) در هفته‌ هفتم لیگ برتر در خانه پذیرای استوک سیتی تیم بیستم جدول رده‌بندی است. رونی که در چند بازی اخیر یونایتد نیمکت نشین شده با خطر از دست دادن بازوبند کاپیتانی در تیم‌ ‌ملی انگلیس روبرو بود، اما ساوث‌گیت، سرمربی موقت انگلیس تاکید کرد: رونی در چهار بازی بعدی این تیم کاپیتان باقی خواهد ماند.

ژوزه مورینیو در مورد این تصمیم گفت‌: از تصمیم ساوث‌گیت خوشحال شدم. او همیشه حمایت من را احساس خواهد کرد. همان طور که برای الردایس و قبل‌تر اریکسون احترام قائل بودم و او را حمایت می‌کردم برای ساوث‌گیت نیز همین احساس را خواهم داشت. او الان سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس است و نه تنها ۱۰۰ درصد ،‌ بلکه ۲۰۰ درصد برای او احترام قائل هستم. فکر می‌کنم اولین تصمیم او مبنی بر حفظ رونی به عنوان کاپیتان تصمیم درستی بود. باید تاکید کنم که رونی کاپیتان یونایتد نیز باقی می ماند. او کاپیتان باشگاه است و بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود، چه بازی کند و چه روی نیمکت قرار بگیرد. او کاملا حرفه‌ای است و شرایط تیم را درک می‌کند و وقتی که تیم گل می زند کاملا خوشحال می شوم.

سرمربی پرتغالی در بخش پایانی صحبت‌های خود پیش از بازی با استوک سیتی، گفت‌: قبل از شروع تعطیلی برای بازی‌های ملی خیلی مهم است که بتوانیم پیروز شویم. روی ضربات شروع مجدد و استفاده از این تاکتیک در هفته‌ گذشته کارهای زیادی کرده‌ایم و فکر می‌کنم که در این بازی استفاده از این ضربات و تاکتیک خیلی مهم باشد.

یونایتد بعد از بازی امروز برابر استوک سیتی بازی‌های سختی در لیگ برتر در پیش خواهد داشت. آنها بعد از اتمام تعطیلات تیم‌ ‌ملی در آنفیلد با لیورپول، تیم آماده هفته‌های اخیر دیدار خواهند کرد و سپس به لندن خواهند رفت و برابر چلسی دیدار خواهند داشت. آنها همچنین در لیگ اروپا با فنرباغچه در ترکیه و با منچسترسیتی در جام اتحادیه دیدار خواهند کرد تا ماه اکتبر یکی از تعیین کننده‌ترین ماه‌های یونایتد باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج