adexo3
۳۹۸۲۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: بعد از باخت فقط مربی مقصر است

سرمربی استقلال خوزستان گفت: اگر بازیکنانم در بازی با ماشین سازی هم به همین کیفیت بازی کنند مطمئنا می توانیم یک پیروزی خوب را به دست آوریم.

کاپ: سیروس پورموسوی درباره شکست تیمش در مرحله اول جام حذفی اظهار داشت: نگاه ما به جام حذفی کاملا جدی بود و می خواستیم تا مرحله پایانی پیش برویم. با اینکه از برخی از بازیکنان اصلی مان استفاده نکردیم اما هدفمان این بود که به بازیکنان جوان انگیزه بدهیم. در چنین مسابقاتی که تیم های پایین تر مقابل یک تیم لیگ برتری قرار میگیرد ممکن است حضور بازیکنان کار دست این تیم بدهد و ما به خاطر اینکه حریف را دستکم نگیریم بارها به بازیکنان تاکید کردیم که با تمام توان خود به میدان بروند.

وی افزود: فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در نهایت نتیجه را به خاطر بدشانسی هایی که در زمین برایمان اتفاق افتاد از دست دادیم. ناراحتی من از این است که بازی جوانان استقلال خیلی به چشم نیامد. همین ۴،۵ بازیکن جوانی که در این مسابقه به میدان فرستادیم بعدا می توانند برای ما کارساز باشند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره ادامه لیگ برتر تصریح کرد: اگر بازیکنانم در بازی با ماشین سازی هم به همین کیفیت بازی کنند مطمئنا می توانیم یک پیروزی خوب را به دست آوریم. ما در لیگ برتر نیاز به جمع کردن امتیازات زیادی داریم که بتوانیم خود را به جمع مدعیان اضافه کنیم.

پورموسوی همچنین بیان داشت: توقعات از ما به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ بالاتر است. من کاری ندارم پرسپولیس هم حذف شد و شاید باخت ما زیر سایه پرسپولیس رفت اما امیدوارم خیلی زود بدشانسی دست از سر ما بردارد چون در دو ماه اخیر به شکل عجیبی در گرفتن نتیجه ناکام می مانیم.

وی در پایان درباره حمایت مسئولان استان خوزستان از خودش گفت: از آنها تشکر می کنم. به هر حال مسئولان باشگاه به تیم نزدیک هستند و می بینند که ما چقدر باکیفیت بازی میکنیم. شاید در خط دفاعی مثل سال قبل خوب کار کردیم اما در خط حمله توانستیم آمار بهتری به ثبت برسانیم. همیشه بعد از باخت ها همه مربی را مقصر می دانند اما من قول می دهم این تیم به زودی به شرایط سال گذشته خود برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج