اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۸۲۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خمارلو: می‌توانیم قرارداد گولچ را یک‌طرفه فسخ کنیم

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر گولچ به ایران بازنگردد قانون می‌گوید که ما می‌توانیم قراردادش را یکطرفه فسخ کنیم.

خبرگزاری فارس: پندار خمارلو در خصوص آخرین وضعیت آنتونی گولچ مدافع تیم پرسپولیس که از کشور خارج شده و هنوز به تهران بازنگشته است، گفت: برای اینکه کمیته انضباطی فیفا در جریان امور قرار بگیرد ما نامه‌ای برای فیفا ارسال کرده‌ایم و اعلام کردیم که او برای تعطیلات از ایران خارج شده و هنوز برنگشته و بدون اطلاع در تمرینات غیبت کرده است.

وی ادامه داد: باید صبر کنیم ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. قانون در این باره می‌گوید که اگر یک بازیکنی اینگونه از کشور خارج شود و برنگردد می‌توانیم قرارداد را یکطرفه فسخ کنیم اما اگر گولج به ایران نیاید داستان وارد مبحث حقوقی می‌شود. جالب اینجاست که مدیر برنامه‌هایش هم از او خبر ندارد.

مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مطلب یکی از رسانه‌ها که عنوان شده برای جذب اشکان دژاگه مسئولان باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش بابت هزینه کردن استعلام گرفتند، افزود: این موضوع را باید از کسی بپرسید که این مطلب را نوشته چرا که ما هیچ استعلامی برای جذب دژاگه از وزارت ورزش نگرفته‌ایم. این را هم بگویم که تا الان هیچ بحثی برای جذب دژاگه در پرسپولیس مطرح نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج