اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۸۳۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چینی: در انزلی به همه بی‌احترامی شد

مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم از لحاظ فنی روز به روز پیشرفت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: علی چینی در خصوص برد مقابل ملوان نوین در جام حذفی اظهار داشت: قبل از بازی هم گفتم که استقلال جام حذفی را جدی می‌گیرد و حریف هم برای ما قابل احترام است. ما بازی آسانی نداشتیم و ملوان نوین هم تیم ضعیفی نبود، در ضمن همه می‌دانند جام حذفی نتایج واقعاً قابل پیش‌بینی نیست و حتی تیم‌های دسته دو و سه هم انگیزه دارند.

وی درباره جوی که در ورزشگاه تختی انزلی وجود داشت، خاطرنشان کرد: واقعاً بابت اتفاقاتی که افتاد، متأسفم و معلوم نیست چه زمانی فحاشی‌ها از بین خواهد رفت. در انزلی به همه ما بدون هیچ دلیلی توهین شد و تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند، مدام به بازیکنان فحاشی می‌کردند. امیدوارم یک روز برسد که این بی‌فرهنگی‌ها در فوتبال ما از بین برود.

چینی در خصوص اینکه آیا به آینده استقلال خوشبین است، گفت: بله، خوشبین هستم و استقلال روز به روز پیشرفت می‌کند. ما بعد از هفته چهارم از لحاظ نتیجه و سبک بازی پیشرفت کرده‌ایم و در آینده هم می‌خواهیم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم. ما در جام حذفی و لیگ برتر هدفی جز قهرمانی نداریم و در لیگ هم باید خیلی زود خودمان را به بالای جدول برسانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته در تیم نفت فعالیت می‌کرد، درباره تجمع بازیکنان و مربیان سابق نفت تهران در وزارت نفت عنوان کرد: ما حق‌مان را می‌خواهیم و باید پول‌مان را بدهند. خیلی‌ها از نفت طلب دارند، اما هیچکس به خواسته ما توجه نمی‌کند. امیدوارم در نهایت پول ما را بدهند و همه آنهایی که از این باشگاه طلب دارند، به این پول نیاز دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج