adexo3
۳۹۸۵۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیمئونه: عملکرد آلوس باورنکردنی بود

سرمربی اتلتیکومادرید از عملکرد دروازه‌بان والنسیا تمجید کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته هفتم لالیگا برابر والنسیا قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از این پیروزی گفت: پس از پایان بازی به شاگردانم گفتم قدرت ما بر اساس کار گروهی است. بازیکنان باید بدانند که مهم‌تر از همه تیم است. کاراسکو آنخل کورئا آنتوان گریزمان فرناندو تورس نیکلاس گایتان و... از بازیکنان تاثیر گذار تیم بودند. با تغییراتی در ترکیب تیم توانستیم روند بازی را عوض کنیم. امروز والنسیا خوب شروع کرد و در دقایق ابتدایی بهتر بود. سپس ما کنترل بازی را در اختیار گرفتیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: بازی کردن در مستایا برابر والنسیا آسان نیست. بازیکنان این تیم با تغییر سرمربی نیز پرانگیزه‌تر شده‌اند. مهار پنالتی نخست توسط دیگو آلوس باعث شد به قدرت این تیم افزوده شود. پنالتی دوم نیز شرایط را به نفع میزبان کرد. اما بازیکنانم فوق‌العاده هستند و تحت تاثیر چیزی قرار نمی‌گیرند.

گریزمان و گابی دو پنالتی را در این بازی از دست دادند. سیمئونه در این‌باره اظهار کرد: واکنش دروازه‌بان در پنالتی نخست باورنکردنی بود. آلوس جهش فوق العاده‌ای داشت. گریزمان دوباره پنالتی از دست داد که این اتفاقی است. آلوس پنالتی دوم را نیز دفع کرد. گابی معمولا پنالتی‌هایش را به گل تبدیل می‌کند. باید به دروازه‌بان والنسیا تبریک گفت.

والنسیا چزاره پراندلی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. سیمئونه در این‌باره گفت: یک‌بار با او در ترکیه صحبت کردم. به عنوان یک مربی تفکرات خوبی دارد. برای پراندلی و والنسیا بهترین‌ها را آرزو دارم.

مادریدی‌ها در ۹ بازی تنها دو گل دریافت کردند. سرمربی آرژانتینی در این‌رابطه اظهار کرد: کار تیمی عالی است. چهار سال و نیم است که به این روش بازی می‌کنند. عملکرد خوب خط دفاعی فقط در این ۹ بازی دیده نشده است و پیش از این نیز خود را نشان داده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج