اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۳۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طیبی: در کلمبیا به فکر پول و پاداش نبودیم

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: ما در دیدار مقابل برزیل با جان و دل‌مان بازی کردیم و در جام جهانی به هیچ عنوان به فکر پول و پاداش نبودیم.

خبرگزاری فارس: حسین طیبی در خصوص کسب مقام سومی ایران در جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم و همین موضوع برای ما کافی بود. در آنجا نه به فکر پول و نه به فکر پاداش بودیم. فقط هدف‌مان این بود که روی سکو برویم.

وی افزود: امیدوارم توانسته باشیم کمی از لطف مردم را جبران کرده باشیم چرا که انرژی بسیار خوبی به ما دادند و توانستند با روحیه دادن‌شان به ما شرایط خوبی را رقم بزنند.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد دیدار مقابل برزیل یادآور شد: زمانی که به مرحله حذفی رفتیم هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بتوانیم برزیل را شکست بدهیم. همه فکر می‌کردند چون برزیل تیم بزرگی است ما مقابل این تیم شکست می‌خوریم. در آن دیدار ما با دل‌مان بازی کردیم و دعای خیر مردم هم پشت‌سرمان بود. واقعاً دعای مردم را حس می‌کردیم. در آن بازی بود که ما تاریخ‌ساز شدیم.

طیبی در مورد اینکه آیا برگزاری جشن برای فالکائو از قبل برنامه‌ریزی شده بود یا خیر، گفت: وقتی دیدیم بزرگ‌ترین فوتسالیست‌ دنیا ناراحت است تصمیم گرفتیم به او دلداری بدهیم. بازیکنان دور او جمع شدند و یکی هم گفت که او را به هوا بیندازیم که تصمیم گرفتیم این کار را انجام بدهیم و صحنه رؤیایی برای او و فوتسال جهان رقم خورد.

وی در مورد اینکه از هم‌اکنون فکر می‌‌کند باید چه دیدگاهی نسبت به فوتسال وجود داشته باشد، گفت: فکر می‌کنم همه دیدند که فوتسال خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد. ما می‌توانستیم با داشتن امکانات بهتر روی سکوی بهتری هم قرار بگیریم. فکر می‌کنم دید مسئولین هم به این رشته متفاوت شود. امیدواریم شرایط بهتر بشود و در مسابقات آینده جایگاه بهتری را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلمبیا نه کملبیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج