adexo3
۳۹۹۹۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اینزاگی: مالدینی گزینه ایده آلی برای میلان خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال ویچنزا معتقد است که پائولو مالدینی از معدود چهره هایی است که در صورت حضور در کادر مدیریتی و هیئت مدیره این باشگاه می تواند بحران فعلی را از این تیم دور کند.

وب سایت نود: رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که مسئولان شرکت Sino-Euro Sport به مدافع افسانه ای این باشگاه یعنی پائولو مالدینی پیشنهاد دادند تا پس از اتمام فرآیند واگذاری باشگاه به مالکان جدید، به عنوان مدیر فنی در روسونری مشغول به کار شود.

فیلیپو اینزاگی همبازی سابق مالدینی در میلان، مدافع افسانه ای این باشگاه را یک قهرمان واقعی خواند و ابراز امیدواری کرد که این چهره محبوب به باشگاه خود بازگردد. اینزاگی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:

پائولو یک چهره استثنایی است فوتبال را به خوبی می شناسد. چند وقتی است که از این باشگاه دور هستم، اما میلان همیشه در قلب من است. البته فعلاً به ویچنزا تعهد دارم و باید با تمام وجود برای این تیم و هوادارانش تلاش کنم.

وی در ادامه هم گفت:

همیشه در طول زندگی ام هوادار میلان خواهم بود. هرگاه از کار و نتایج تیم فعلی ام فارغ می شوم، اولین تیم هایی که اخبار آنها را دنبال می کنم تیم های میلان و لاتزیو (تیم برادرم سیمونه) هستند. نام هایی چون پائولو مالدینی، دیمیتریو آلبرتینی و ماسیمو آمبروزینی از ارکان اصلی و جاودانه میلان هستند؛ این بازیکنان جزء جدانشدنی روسونری هستند. آنها ارزش پیراهنی را که بر تن می کنند به خوبی می دانند، و در صورت بازگشت مالدینی به میلان همه هواداران از حضور او خوشحال خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج