اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۰۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دورخیر منصوریان برای جذب خلعتبری

استقلال در خط حمله همچنان منتظر بازگشت شهباززاده است اما آنها یک گزینه دیگر را هم در آب نمک خوابانده‌اند.

وطن امروز: استقلال در خط حمله همچنان منتظر بازگشت شهباززاده است اما آنها یک گزینه دیگر را هم در آب نمک خوابانده‌اند. اگر باشگاه گسترش‌فولاد تبریز با مهاجم مازندرانی‌اش فسخ قرارداد کند، آن وقت استقلال مشتری شماره یک او خواهد بود. اگرچه دریافت گل‌های ابتدایی در آغاز لیگ شانزدهم یکی از دلایل اصلی بدترین استارت تاریخ استقلال در لیگ برتر عنوان شد اما علیرضا منصوریان اعتقاد دارد با همین بازیکنان می‌شود مشکل دفاع را حل کرد اما موضوع خط حمله محتاج نیروی تازه‌نفس‌تر است. از این رو وقتی خبرنگاران از منصوریان درباره بازگشت سجاد شهباززاده می‌پرسند، او مرتب عنوان می‌کند پیراهن شماره ۱۰ سجاد را به کسی نداده و این به آن معناست که کماکان منتظر بازگشت این مهاجم از لیگ ترکیه است.
اما خلاف این اظهارات هم باشگاه استقلال می‌داند آلانیااسپورت هرگز خودسرانه با جدایی این مهاجم موافقت نمی‌کند و هم سرمربی این تیم. از این رو منصوریان برای تقویت خط حمله‌اش به دنبال یک گزینه دیگر است. وقتی او متوجه شد باشگاه گسترش فولاد با محمدرضا خلعتبری دچار مشکل شده است و فعلا خبری از حضور این بازیکن در تمرینات این تیم نیست، عنوان کرد در صورت مهیا شدن شرایط او را می‌خواهد. قبل از شروع فصل، یکی از مهاجمان مدنظر منصوریان همین خلعتبری بود که تعلل آبی‌ها و خرید کاوه رضایی و آرش افشین موجب شد خلعتبری با قرارداد بسیار بالا به تبریز برود. اما بازی‌های ضعیف خلعتبری همچنان ادامه داشت تا جایی که گسترش‌فولاد هم اینک تیم قعر جدول است و شاید به همین دلیل کادر فنی این تیم از گلنزنی خلعتبری کلافه شده و فعلا قصد تنبیه او را دارد. اگر کمالوند و مدیریت گسترش تصمیمی دال بر بازگشت خلعتبری نگیرند آن وقت شاید با فسخ قرارداد این بازیکن گران‌قیمت، شرایط او برای حضور در استقلال مهیا شود. خلعتبری عنوان کرده دیگر کار برایش در گسترش سخت است و چه پیشنهادی بهتر از حضور در خط حمله استقلال.

حالا باید دید عاقبت این بازیکن چه می‌شود. اگر کمالوند او را نخواهد، بدون تردید مقصد او این بار تهران است و باشگاه استقلال. با توجه به ضعف مهاجمان استقلال خلعتبری در صورت درخشش می‌تواند نقش منجی این تیم را ایفا کند البته به آن شرط که شباهتی به یک فصل اخیرش در سپاهان و گسترش نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیکن سنش بالا و به درد استقلال نمی خورد و کارآئی سالهای قبل را ندارد.

    • بدون نام

      خلعتبری چرا پرسپولیس نمی رود

    • بدون نام

      چه خبره واسه چیشه این همه بازیکن
      میخواد چیکار کنه
      من چشم آب نمیخوره ک تیم به سرانجام برسونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج