اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۰۱۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هازارد: تیری آنری اسطوره کودکی من بود

هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه از تیری آنری به عنوان اسطوره دوران کودکی خود یاد کرد و کار کردن با او را لذت بخش دانست.

خبرگزاری ایسنا به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از حضور خوب در جام جهانی ۲۰۱۴ و در ادامه یورو ۲۰۱۶، اکنون در پی صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. به همین خاطر بعد از یورو ۲۰۱۶ با کنار گذاشتن مارک ویلموتس از هدایت این تیم، روبرتو مارتینس اسپانیایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. این مربی نیز که سابقه فعالیت در باشگاه اورتون انگلیس را دارد، تیری آنری را به عنوان دستیارش انتخاب کرد.

ادن هازارد درباره حضور مربیان جدید در تیم ملی بلژیک گفت: این بسیار خوب است که اسطوره‌ای مانند آنری در کادر فنی باشد. از زمان کودکی همیشه بازی‌هایش را دنبال می‌کردم. او یکی از اسطوره‌های من بوده و شانس کار کردن با این مربی برایم بسیار خوب است. علاوه بر آن، تفکراتی که مارتینس به تیم اضافه کرده است نیز جدید و خوب بوده است. مارتینس می‌خواهد تیم در مسیر درستی قرار بگیرد. او دارای تفکرات اسپانیایی است و این بسیار خوب است. می خواهیم در مرحله انتخابی جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم. تیم کادر فنی ما بسیار خوب است و همه بازیکنان بلژیک توانستند با آن ارتباط برقرار کنند. مردم بلژیک فوتبال هجومی را دوست دارند. ما هم دوست داریم روی این مسائل کار کنیم تا بتوانیم در رقابت های انتخابی جام جهانی، بهتر از مسابقات قبل عمل کنیم و نتیجه بگیریم.

بلژیک در رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه با یونان، بوسنی، جبل الطارق، قبرس و استونی همگروه است و در اولین دیدار با سه گل قبرس را شکست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج