۴۰۰۱۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: وزارت صنعت خواهان برکناری یحیی بود!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افشا کرد وزیر صنعت خواهان برکناری یحیی گل محمدی بوده است!

ورزش‌ سه: سعید آذری شب گذشته در نشستی خبری توضیحاتی را درباره اتفاقات باشگاهش ارائه کرد. در بخشی از این نشست او درباره برکناری یحیی گل محمدی صحبت های جالبی را بر زبان آورد و افشا کرد که وزیر صنعت خواهان این اتفاق از مدت ها قبل بوده است.

آذری اظهار داشت: اگر ابتدای فصل گل‌محمدی از تیم کنار گذاشته می‌شد، همه رسانه‌ها ما را زیر انتقاد می‌بردند و آرزو دارم روزی سکان تمام تیم‌هایمان در دست اصفهانی‌ها باشد. پس از دیدار تراکتورسازی با جدایی گل‌محمدی مخالفت کردم اما بعد از دیدار با استقلال مجدداً چنین درخواستی از طرف وی مطرح شد و گل‌محمدی با توافق دو طرف از باشگاه جدا شد. این در حالی است که تغییری در تیم صورت نگرفته و به جای ایشان مجتبی حسینی به دلیل تعهدی که داشت به کار خود در تیم ادامه داد.

وی ادامه داد: فصل گذشته و در ۱۰ هفته ابتدایی شاهد مشکلات و نتایج ضعیفی در تیم بودیم، در این اتفاقات تنها کسی که به گل‎محمدی اعتماد داشت من بودم.

مدیرعامل ذوب آهن از ایستادگی مقابل وزیر صنعت به خاطر یحیی حرف زد: من در برابر بالارتبه‌ترین مقامات وزارت برای حمایت از گل‌محمدی قرار گرفتم و به خوبی به یاد دارم در این ۱۰ هفته خانواده من به دلیل برخی شعارها و توهین‌ها در بدترین شرایط قرار گرفتند اما از مربی خود دفاع کردم تا مسیر ذوب‌آهن مسیر دلخواه ما شود. در جلسه‌ای که در وزارتخانه داشتیم از من خواستند که یحیی اخراج شود و من هم گفتم اگر خواستار اخراج وی هستید صحبت‌هایی در رسانه‌ها می‌کنم تا همه بفهمند در فوتبال چه اتفاقاتی می‌افتد.

آذری با اشاره به اختلاف سلیقه با گل‌محمدی اظهار کرد: مدیر باشگاه، مربی و بازیکنان شرح وظایف مشخصی دارند و اینکه بگویم با گل‌محمدی اختلاف سلیقه نداشته‌ام دروغ است. با این حال، این اختلاف سلیقه در ارتباط با مسائل فنی نبود اما باید دانست جدایی گل‌محمدی در ارتباط با این اختلاف سلیقه‌ها نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج