adexo3
۴۰۰۴۳۸
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

ریبری: من یک صورت زخمی ام

فرانک ریبری سرمربی جدید بایرن مونیخ را بسیار باهوش معرفی کرد.

وبسایت نود: فرانک ریبری از اواخر فصل گذشته و پس از سپری کردن یک مصدومیت طولانی مدت دوباره به میادین برگشت و در فصل جاری یکی از آماده ترین بازیکنان بایرن مونیخ نشان داده و پیش بینی می شود قرارداد او که در ژوئن آینده به پایان می رسد برای یک سال دیگر تمدید شود.

ریبری در مصاحبه با بیلد درباره وضعیت بایرن مونیخ و کار با آنچلوتی گفت:

ما باید به عنوان یک تیم بازی کنیم و نتایج بد در دو بازی گذشته را جبران کنیم. ما دوباره با هم تلاش خواهیم کرد. من و آرین فقط اوقات خوشی با هم داشته ایم، زمانی که ما دوباره آماده شویم و با هم در زمین بازی قرار گیریم، قوی تر بازی خواهیم کرد. او اغلب کنار من می آید و از می پرسد که چگونه کار می کنم. او بسیار باهوش است. آنچلوتی با بازیکنان زیاد صحبت می کند. تغییرات زیادی در ترکیب می دهد و همه بازیکنان شانس بازی کردن بالایی دارند. آنچلوتی حمایت بازیکنان را دارد. با مسائل بسیار هوشمندانه برخورد می کند. همیشه می خواهم بازی کنم، اما مربی تصمیم گیرنده است. اگر او بخواهد استراحت کنم با خوشحالی روی نیمکت خواهم نشست.

ریبری درباره زخم روی صورتش و تاثیر آن بر زندگی او گفت:

زمانی که ۲ ساله بودم تصادف کردیم، من از شیشه جلویی ماشین به بیرون پرت شدم و بسیار خوش شانس بودم. این حادثه به من کمک کرد و انگیزه زیادی در ادامه به من داد. بدون این زخم دیگر نمی توانم زندگی کنم. در صورت نبودش من دیگر فرانک ریبری نخواهم بود. این زخم متعلق به زندگی من است. من در دوران کودکی بسیار خوشحال بودم. من به خاطر این زخم طعنه های زیادی می شنیدم. آن روزها سپری شده اند. این زخم و حرف های دیگران من را قوی تر کرده اند و شخصیت من را شکل داده اند.

ریبری: من یک صورت زخمی ام
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج