۴۰۰۴۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۱۰ روز بدون حتی یک تماس تلفنی!

آیا خلعتبری از گسترش جدا می‌شود؟

به نظر می رسد اختلاف باشگاه گسترش فولاد و محمدرضا خلعتبری بالا گرفته است.

ورزش سه: محمدرضا خلعتبری از حدود ۱۰ روز پیش با نظر مسئولان باشگاه گسترش فولاد از حضور در تمرینات این تیم منع شده و قرار است در جلسه‌ای که فردا با حضور این بازیکن،‌فراز کمالوند،‌حسن آذرنیا، جمشید خطیبی و غلامرضا سمندر برگزار می‌شود،‌دو طرف صحبت‌های خود را مطرح کنند.
موضوع اختلاف گسترش فولاد با خلعتبری بر سر نمایش نه چندان مناسب این بازیکن در هفته های گذشته از لیگ برتر است اما حالا قضیه فقط به اینجا ختم نمی‌شود. در این باره جالب است که بعد از اعلام تلفنی آذرنیا به خلعتبری مبنی بر اینکه فعلا در تمرینات حضور پیدا نکند، هیچ تماسی بین دو طرف برقرار نشده و خلعتبری همه مسائل را به مدیربرنامه‌هایش ارجاع داده است.
ماجرا از این قرار است که پس از تصمیمی که مدیران گسترش فولاد درباره خلعتبری گرفتند، او ناراحت شده و مدیربرنامه‌هایش به گسترشی‌ها اعلام کرده خلعتبری احساس می‌کند شخصیتش زیر سوال رفته است. ادامه دار شدن این ناراحتی باعث بیشتر شدن فاصله میان دو طرف شده است.
در چنین شرایطی قرار است فردا خلعتبری به باشگاه گسترش فولاد برود و با مسئولان باشگاه جلسه بگذارد. جلسه‌ای که ممکن است هر اتفاقی در آن رخ بدهد. اگر در این جلسه توافق حاصل نشود، مهاجم خوش تکنیک سابق تیم ملی که گران‌ترین بازیکن این فصل گسترش فولاد هم محسوب می‌شود، راه خروج از باشگاه آبی‌پوش تبریزی را در پیش می‌گیرد. این در حالی است که خلعتبری در صورت جدایی از گسترش تا نیم فصل در هیچ تیم لیگ برتری نمی‌تواند بازی کند و شاید راهی لیگ دسته اول شود. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی در پایان جلسه ظهر فردا رخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج