اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۱۰۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: از اخراج شدن نمی ترسم

سرمربی فرانسوی رئال مادرید تاکید کرده از اخراج شدن ترسی ندارد و می داند یک روز در نهایت شغلش را از دست خواهد داد.

وبسایت نود: زین الدین زیدان که ژانویه گذشته جانشین رافا بنیتز در رئال مادرید شد و با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافت، فصل جدید را خوب آغاز کرد و توانست با رکورد ۱۶ پیروزی متوالی بارسلونا پپ گواردیولا برابری کند اما کسب ۴ تساوی متوالی باعث شده انتقادها از او بیشتر شود و فشار را احساس کند. با این حال سرمربی رئال مادرید اعتقاد دارد مشکل تیمش مسائل روانی است و به زودی راه حل این مشکل را خواهد یافت.

زیدان به رادیو RMC فرانسه گفته:

از اخراج شدن نمی ترسم. در نهایت یک روز برکنار خواهم شد. کاملا از کاری که انجام می دهم لذت می برم. من فرصت کاری فوق العاده ای بدست آوردم. از کاری که انجام می دهم راضی و خوشحال هستم. از کارم که همیشه آسان نیست لذت می برم.

می خواهم یاد بگیرم و پیشرفت کنم. با کار کردن با این بازیکنان بزرگ هر روز چیزی یاد می گیرم. به کار خودم متعهد هستم. به روزهای منتهی به بازی و تمرینات نسبت به به خود بازی بیشتر علاقه دارم. گروه استثنایی دارم، چه ببریم و یا شکست بخوریم آن ها افراد خوبی هستند.

زیدان درباره استراحت دادن به ستارگان تیمش و تغییراتی که در هر بازی در ترکیب ایجاد می کند که موجب انتقاد عده ای از هواداران شده گفته:

در مورد سیستم چرخشی و استراحت دادن با بازیکنان صحبت کردم. این کار ضروری است چون اگر شما به اندازه کافی بازی نکردید، نمی توانید در مواقع نیاز به تیم کمک کنید.
زیدان در مورد تساوی تیمش در ۴ بازی اخیر که باعث شده انتقادها از او بیشتر شود گفته:

یافتن راه حل مهم است و من آن را پیدا خواهم کرد. اتفاق فاجعه باری رخ نداده اما مشکل جزئی هم نیست. فکر نمی کنم مشکل جسمانی داشته باشیم. دقایق ابتدایی بازی ها دارد به ما ضربه می زند. بازی های اخیر در لالیگا خصوصا بازی مقابل ویارئال را بسیار بد شروع کردیم. تیم مشکل روانی دارد. به دنبال پیدا کردن راه حل هستیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید همچنین در مورد عصبانیت کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن در جریان بازی با لاس پالماس که جنجال زیادی به پا کرد گفته:

اینکه رونالدو از تعویض ناراحت شد اتفاق خوبی است. این کاملا عادی است. رونالدو می خواهد همیشه بازی کند و به تیم کمک کند. این نشان می دهد که او نگران است و می خواهد به تیم کمک کند. من شرایط را به او توضیح دادم و ماجرا تمام شد. فکر نمی کنم کسی بتواند بدون اینکه افت کند در یک فصل ۶۰ بازی انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج