adexo3
۴۰۱۴۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ویدال: بارسلونا را ترک خواهم کرد

بنابر گزارش‌های منتشر شده، این بازیکن اسپانیایی به هم تیمی‌هایش گفته است که در زودترین زمان ممکن نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

وبسایت نود: الیکس ویدال در ۶ بازی متوالی توسط لوییز انریکه خارج از ترکیب بارسلونا قرار گرفت تا این بازیکن اسپانیایی بیش از پیش به فکر ترکی نیوکمپ باشد و بنابر گزارش موندو دپورتیوو، نشریه نزدیک به بارسلونا، این بازیکن به همی‌تیمی‌هایش گفته است که در زودترین زمان ممکن این تیم را ترک خواهد کرد. مدت زمان حضور ویدال در ترکیب بارسلونا به طرز شگفت انگیزی اندک بوده است و بسیاری دلیل این مسئله را رابطه نه چندان خوب این بازیکن با لوییز انریکه می‌دانند.
لوییز انریکه از عملکرد ویدال در تمرین بارسا و در بازی‌هایی که فرصت حضور در زمین را داشته است رضایت نداشته و حتی سرجی روبرتو را در پست غیر تخصصی‌اش به این بازیکن اسپانیایی ترجیح می‌دهد. با اینکه به نظر می‌رسید پس از اینکه دنی آلوز بارسا را به مقصد یوونتوس ترک کرد ویدال مدت زمان بیشتری در ترکیب بلوگرانا به میدان خواهد رفت، اما نتیجه کاملا برعکس شد و لوییز انریکه به سرجی روبرتویی که اساسا بازیکن هافبک وسط است بیش از ویدال در پست دفاع راست بازی می‌دهد. همچنین عملکرد فوق العاده روبرتو در پست دفاع راست - که باعث شد بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شود - در کمتر شدن مدت حضور ویدال در ترکیب بارسا تاثیر بزرگی داشت.
ویدال امیدوار است تا بارسا بتواند مشتری مناسبی برای او پیدا کند تا در نقل و انتقالات زمستانی بتواند به تیم جدیدی منتقل شود اما به نظر می‌رسد بارسا هنوز نمی‌داند دقیقا چه تصمیمی برای این بازیکن اتخاذ کند، کاتالان‌ها کمتر از دو سال پیش ۱۸ میلیون یورو برای ویدال پرداخت کرده‌اند اما هرگز نتوانسته‌اند عملکردی را که از این بازیکن اسپانیایی انتظار داشته اند ببینند. به هر حال باید منتظر بمانیم تا تصمیم مسئولین بارسا را در مورد آینده این بازیکن سرعتی شاهد باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج