adexo3
۴۰۱۸۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیم‌زاده: می‌شود از خط دفاعی کره گذشت

سرمربی تیم مس کرمان معتقد است که تیم ملی ایران با یک برنامه از پیش تعیین شده و استفاده از نفراتی که قدرت درگیری بالا دارند مقابل ازبکستان به میدان رفته بود.

ورزش سه: منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان موفق شد در خانه تیم پارس جنوبی را شکست بدهد؛ تیم سرسختی که تا کنون در ۸ مسابقه ۳ گل دریافت کرده را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و دومین پیروزی تیم مس کرمان را در ۸ دیدار اخیر جشن بگیرد.

ابراهیم زاده در خصوص این پیروزی حساس و ارزشمند در خانه حریف به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت" از قبل این بازی را پیش بینی کرده بودیم و می دانستیم وقتی تیمی در ۸ بازی فقط ۳ گل می خورد و هر سه بردی هم که داشته هر کدام با اختلاف یک گل بوده است، بازی سختی در پیش داریم. تیم پارس جنوبی بازیکنان و مربی باهوشی داشتند.

وی ادامه داد: در یک بازی درگیرانه موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. در اینگونه بازی ها ضربات ایستگاهی تعیین کننده است. تیم حریف هم یک بازیکن مخصوص در ترکیب تیمش داشت که هم در دفاع و هم در حمله به کمک تیم می آمد.

ابراهیم زاده داوری مسابقه را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: داورهای مسابقه اشتباه فاحشی نداشتند و فقط روی صحنه گلی که ما زدیم اعتراضاتی وجود داشت که از جایی که ما ایستاده بودیم قابل تشخیص نبود.

سرمربی تیم مس کرمان ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش افزود: بچه های ما خیلی زحمت کشیدند و تلاش زیادی کردند و روز به روز همبستگی بچه های ما بیشتر می شود.
منصور ابراهیم زاده که سابقه همکاری با تیم ملی را برای مدتی در کارنامه دارد در مورد عملکرد تیم ملی اظهار داشت: بازی تیم ملی از قبل تعریف شده بود؛ یعنی خوب دفاع کنند و در ضدحملات و شروع مجددها استفاده لازم را ببرند. در 15 ، 20 دقیقه اول بازی، ازبکستان تحت فشار بود ولی بعد از آن بازی شکل خود را پیدا کرد. تیم در دفاع قصد داشت تا ازبکستان را به کناره ها ببرد تا با حضور بیرانوند و خط دفاعی خوب حملات این تیم را خنثی کند.

وی در مورد استفاده از نفرات در پست هایی جدید بیان داشت: در خط میانی احسان حاج صفی و سعید عزت اللهی دو بازیکن ما بودند که سعی در ارسال های قطری به کناره ها داشتند. این دو بازیکن هم توان خوب دفاعی و هم بازیسازی داشتند. در کناره ها هم بازیکنانی مثل طارمی و امیری را داشتیم که به همراه قوچان نژاد خیلی درگیرانه بازی می کردند. تیم ملی به دنبال این بود که بر حریف فشار بیاورد و باید بازیکنانی را به میدان می فرستاد که این خصوصیات را داشتند.

او ادامه داد: وقتی از سمت راست حمله می کردیم و رضاییان به حمله می آمد، طارمی یک خط جلوتر می رفت و نقش مهاجم دوم را بازی می کرد. در آخر بازی هم روی ضدحمله هایی که داشتیم می توانستیم گل بزنیم. البته تیم ازبکستان هم استرس دو باخت قبلی مقابل ایران در بازی های دوستانه و تدارکاتی در خانه خودش را داشت. ضمن اینکه هر دو کاپیتان آن‌ها نتوانستند بازی کنند. یکی مصدوم بود و دیگری هم در بازی مصدوم شد و به بیرون رفت.

منصور ابراهیم زاده با ابراز امیدواری از پیروزی تیم ملی ایران در مقابل کره جنوبی ادامه داد: تیم کره در سه بازی گذشته خود سه گل دریافت کرده است؛ حتی 4 گل را هم در خانه خودشان خورده اند. می شود از خط دفاعی این تیم عبور کرد. ما در این دیدار هم یک بازی بسته می کنیم تا سرعت کره را بگیریم؛ مهم‌ترین چیز این است که در این بازی خودمان اشتباه نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج