اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۱۸۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کفاشیان: فرقی ندارد چه کسی رئیس فدراسیون است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس فدراسیون باشد، الان هم در فدراسیون هستم و هرچه قانون و مسئولان بگویند انجام می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال جوانان اظهار داشت: تیم ملی جوانان یک ترکیب خوب دارد. تیم خوبی است و خوب آماده شده و ان شالله در آینده همین ها آینده تیم ملی باشند.

کفاشیان افزود: تیم ملی جوانان حریفان سختی دارد و کارش نیز در رقابت‌های پیش رو سخت است اما این تیم هم می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

وی در مورد بازی‌های تدارکاتی کم انجام شده برای این تیم گفت: ما تمام سعی خود را کردیم که بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم اما اینطور نشد. ضمن اینکه تیم ملی جوانان به کشوری می‌رود که حکومت آنها اجازه عزاداری نمی‌دهد و این موضوع سخت است چون انسان وقتی عزیزترین شخصش را از دست می‌دهد دوست دارد عزاداری کند. با این حال باید جوانان سعی کنند نماینده خوبی باشند و از آنها می‌خواهم اگر روی سکو رفتند با پرچم یاحسین این کار را انجام دهند و دل مردم را شاد کنند و مثل تیم ملی نوجوانان با رمز یازهرا وارد مسابقات شوند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد لباس‌های تیم ملی گفت: هر لباسی که بشود با آن بازی کرد، خوب است. هر چند که باید به فکر مقام بود نه لباس! لباس‌ها هم درست می‌شود.

کفاشیان در مورد امضای قرارداد با جیووا گفت:‌ در حال مذاکره هستیم تا اختلافات روشن شود. اختلافاتی بر اساس کیفیت لباس به وجود آمده و باید دور یک میز بنشینیم و صحبت کنیم. یا آنها می‌توانند مشکلات را حل کنند که ادامه خواهیم داد یا اینطور نمی‌شود و به فکر راه حل دیگری باید باشیم.

وی در مورد برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی در شب عاشورا گفت: قطعا مردم در این روز عزاداری خود را انجام داده هر چند این عزاداری‌ها خودجوش است و خود مردم آن را ایجاد می‌کنند. در واقع همان عزاداری که در جامعه برگزار می‌شود را در ورزشگاه آزادی انجام خواهند داد. در این بین عزاداران تیم ملی را تشویق خواهند کرد و امیدوارم با پیروزی تیم ملی مزد عزاداری خود را بگیرند.

کفاشیان در مورد اینکه بازی با ازبکستان در شب قدر برگزار می‌شود، گفت: تاریخ‌هایی که فیفا تعیین کرده ۴ سال یک بار است و قطعی محسوب می‌شود اما شاید بتوان با هماهنگی کشورها یکی دو روز آن را تغییر داد. بنابراین باید از الان برای تغییر زمان مسابقات رایزنی‌هایمان را آغاز کنیم.

وی در مورد راهپیمایی انصار حزب‌الله برای عدم برگزاری دیدار با کره جنوبی در شب عاشورا و اینکه اگر شما رئیس فدراسیون بودید چه اقدامی انجام می‌دادید، گفت: فرقی نمی‌کند، الان هم در فدراسیون هستم و هرچه قانون و مسئولان بگویند انجام می‌دهیم.

کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود آنها به دنبال عامل اصلی این اتفاق یعنی خود او هستند، گفت: حالا چه کاری باید انجام بدهم!

سرپرست کمیته فوتسال در مورد اینکه آیا با ناظم‌الشریعه تمدید قرارداد خواهد شد یا خیر،‌گفت:‌ عملکرد کادر فنی را ارزیابی کردیم و ارزیابی خوبی هم بود. قطعا مذاکراتی را خواهیم داشت چون برای آینده تیم ملی فوتسال بازی‌های آسیایی و جام جهانی را در پیش داریم و قطعا در قراردادی که می‌بندیم این نکات را ذکر می‌کنیم. به طور حتم در این قرارداد زمان و سایر مسائل مربوط به آن نیز مشخص خواهد شد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا در مورد تقدیر از علیدوستی برنامه‌ای وجود دارد یا خیر،‌گفت: در هر صورت زحمات آنها هم بود که این تیم جمع شد. با صلاحدید کمیته جوانان در تیم نوجوانان تغییراتی داده شد اما ما قدردان زحمات علیدوستی هستیم.

نائب رئیس AFC در مورد اینکه آیا از کاندیداتوری شورای فیفا انصراف می‌دهد یا خیر، گفت: بستگی به تصمیم بعدی که فیفا و AFC می‌گیرند؛ دارد. الان کاندیدا مشخص است. اگر قرار باشد افراد جدیدی بیایند این یعنی انتصابات و دیگر لزومی ندارد کاندید شویم چون انتخابات نیست اما اگر روال بر اساس رای‌گیری باشد حتما شرکت می‌کنیم.

وی درباره ورود کره‌ای‌ها با ماسک گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج